Thursday, August 9, 2012

Picnic

Vím, řekla jsem, že tady pro vás budu mít video, ale měla jsem nějaké problémy s přidáním hudby, takže nejspíš nebude, moc se omlouvám!!! Ale mám tady pro vás aspoň fotky:) Tak doufám, že vás nebudou nudit. Dnes bylo moc pěkně, tak jsem s mamkou jela do Uherského Hradiště, kde jsme i fotily, na sobě jsem měla konečně dip dye šortky, ve kterých mě uvidíte poprvé. Avšak příště přidám ještě poslední fotky z týdne s Emčou. Pokud máte otázky ptejte se na formspringu!:)
E./dress-Promod/
Me/top-Zara/shorts,ear cuff-HßM/
Potom jsme si zašly na milovaný koktejl<3

18 comments:

  1. máš perfektní kraťasy a kamarádka zase šaty:)! úžasný letní fotky:))

    ReplyDelete
  2. moc ti to sluší :)! krásný piknik!! :)

    ReplyDelete
  3. Moc se mi líbí ten ear cuff

    ReplyDelete
  4. pikniky miluju odjakživa, jen se vždycky šíleně přejím :D
    máš krásné triko :)

    ReplyDelete
  5. vy si to užíváte holky, jste krásný :))

    ReplyDelete
  6. Zbožňuju picniky. Skvělý fotky!:)

    ReplyDelete
  7. super fotky, opět ti to moc sluší - šortky, tílko, ear cuff = nádhera :D

    ReplyDelete
  8. Děkuju moc :-) Nádherný fotky a strašně moc vám to sluší! Jinak pikniky mám hrozně ráda... :-)

    ReplyDelete
  9. Mňam tie maliny! ♥ Inak všetky fotky sú krásne :)

    ReplyDelete
  10. Maliny bych si dala, ale žabí sliz...?

    WorldByBella

    ReplyDelete
  11. Kočky!
    Aaa slaďoučké maliny :), a koktejl vypadá taky chutně!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...