Friday, January 4, 2013

My lovely...

V poslední době mě strašně baví nosit tuto denimovou bundičku. Pamatuji si, že když jsem ji měla novou, což už je hodně dávno, nosila jsem ji téměř každý den. Teď to takový extrém není, ale stejně ji miluju! Pak jsem si vzala svoji oblíbenou kombinaci neonových kalhot a lesklé, stříbrné kšiltovky. Jsem moc ráda, že po těch dvou dnech je víkend, bylo to po prázdninách stejně namáhavé, jako jeden celý týden. Nic o co bych se s vámi mohla podělit se mi nestalo, takže mi zbývá, popřát vám krásný víkend!:)


/pants-Pull and Bear/jacket-H&M/coat-UCB/

25 comments:

  1. moc ti to slusi :) pripomina mi to styl Rihanny :)

    ReplyDelete
  2. ta kšiltovka ti šíííleně sluší !!:)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. bunda je skvělá a barva kalhot je naprosto dokonalá ! :)

    ReplyDelete
  4. Tie nohavice sa mi páčia, hlavne tá farba a aj denim bundička je skvelá!! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. prostě úžasný, jako vždycky Dančo :)

    ReplyDelete
  6. Aké to je pekné! :)

    ReplyDelete
  7. Já už nevím co mám psát :D!!! Prostě jedno velké YES <3

    ReplyDelete
  8. Mne sa zas strašne páči kabát. Ten je úplne úžasný :)

    ReplyDelete
  9. úžasný, úžasný, úžasný! :) Celou tě to rozzářilo a moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  10. Riflová bundička je opravdu parádní :)

    ReplyDelete
  11. je to skvělé! nikdy by mě taková kombinace nenapadla :)

    ReplyDelete
  12. ta kde se usmíváš je nádherá :* Hlou

    ReplyDelete
  13. moc se mi líbí kalhoty, mají krásnou barvu :)

    ReplyDelete
  14. Moc hezké fotky, fakt se povedly:) a krásný outfit ty kalhoty ho pěkně rozzářily!:)

    ReplyDelete
  15. moc se mi ta riflová bundička líbí. :-)

    ReplyDelete
  16. I love your blog...amazing photos

    Let's follow each other?

    ReplyDelete
  17. Moc pěkný outfit, ta bundička je skvělá!

    http://www.lycheeonset.blogspot.cz

    ReplyDelete
  18. krásko!moc ti to sluší, ty kalhoty mají dokonalou barvu!

    ReplyDelete
  19. moc ti to sluší, ten outfit je dokonalý! akorát se mi moc nelíbí ta kšiltovka, ale to je jenom můj názor :)

    ReplyDelete
  20. Ta bundička je úžasná! Nedivím se, že jí nosíš ráda. A taky se mi líbí ten kabát!

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...