Sunday, September 7, 2014

Sad dream

Ráda jednou za čas vytáhnu z šatníku věc, kterou vlastním už delší dobu. Baví mě vzpomínat, jak se za tu dobu můj styl vyvinul a změnil. Třeba tuto sukni mám od počátků tohoto blogu. Sami určitě vidíte, že jsem teď stylově někde úplně jinde (ale tato sukně mě stále baví!) a já zase můžu říct, že i jako člověk jsem se neskutečně změnila. A jsem za to ráda. O tom přece život je...posouváme se stálé dál a dál. Někdy správným směrem, častokrát i špatným.
Jak moc jste se v posledních letech změnili vy? A je něco, co byste si už nikdy nevzali, avšak před lety jste to s chutí nosili?






shoes- TOPSHOP
skirt- TALLY WEIJL
bag, top- ZARA
bomber jacket- LINDEX

31 comments:

  1. tohle-je-tak-strašně-moc-super!!♥

    ReplyDelete
  2. suprové :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Moc pekne aj so starou suknou :) na jednej strane mam pocit, ze sukna do outfitu vobec nezapada, no na druhej strane sa mi prave to na nom paci. A este ta taska :)
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  4. love this awesome look!
    great combo<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  5. Máš moc pěknou rtěnku! Můžu se zeptat, co je to za značku a odstín? Děkuju moc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Je to ta fialová z tohoto článku: http://mymagic-fashion.blogspot.cz/2014/08/i-love.html
      Je z Topshopu :))

      Delete
  6. Sluší ti to, mně se hrozně líbí ten top. Co se týče změny, mám spíš pocit jako by se změnil svět a život kolem mě a já teď do něj taková já jsem mnohem líp zapadám a cítím se víc uchycená a v bezpečí :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  7. so amazing photos! ravishing!

    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  8. Ja jsem se změnila moc, jsem uplne jina nez pred rokem. Delam odlišné veci a miluju lidi o kterých jsem si to nikdy nemyslela, ale s oblečením jsem porad stejna, uz hodne dlouho nosim jedno a to same, mam to proste neskutečně rada :) sukně je perfektni stejne tak tvá rtenka a zamyšlení :)

    ReplyDelete
  9. Ta sukně je náhodou suprová a ty celá jseš úúúžasná! ♡ A mimo jiné, tahle rtěnka ti teda fakt sedne!

    ReplyDelete
  10. Tvůj styl se mi moc líbí a je super, jak se vyvíjí dál, jsi čím dál tím lepší ;) taky bych řekla, že jsem se za posledních pár let trochu změnila a nejen v oblékání :) ale jsem za to ráda... víc se soustředím na sebe, zklidnila jsem se, trochu i usadila a je mi celkově líp :))

    ReplyDelete
  11. Je to úžasné.
    Máš pravdu, je potřeba se někam posunout. Bohužel, někdy to jde doopravdy špatným směr a až pozdě si to uvědomíme :/
    Měj se hezky!
    EJNET

    ReplyDelete
  12. Řekla bych, že jsem se změnila o dost, myslím, že jsem víc otevřenější. jak píšeš, člověk je "odsouzen" k tomu se za život (po)změnit, tak to je a je to dobře. Většinou :D.
    Jinak já si spíš všímám, že nsoím věci, které bych si před pár lety na sebe ani za mák nevzala.
    A mimochodem, rtěnka je opravdu skvělá a i sukně se mi líbí, ale možná bych tu neprůhlednou část trochu prodloužila.

    ReplyDelete
  13. Já jsem se také dost změnila než jsem začala s blogem :D

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  14. Tuhle sukni si pamatuju, další skvělá kombinace :) Já se změnila hodně, úplně ve všech ohledech. A pořád se měním, momentálně díky zahraničnímu pobytu, ten kdyby mě svým způsobem nezměnil, tak by to bylo divné :)

    ReplyDelete
  15. Skombinovala si to dokonale ! Musím povedať, že odkedy ťa sledujem, naozaj si stále lepšia a lepšia ...

    www.michaelakovalcikova.blgspot.sk

    ReplyDelete
  16. Super outfit!!! ♥ Moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  17. ahhh to je tak všechno skvělý! a ten top zbožňuji..moc se mi také líbí barva rťenky. můžu se zeptat na odstín?

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  18. nejlepší outfit, co jsem za poslední dobu viděla! je to vážně úplně úžasný! moc moc moc!

    ReplyDelete
  19. ..a kde je toto focené? V poslední době ulítáváš na šedém pozadí? Nebo to má hlubší záměr?

    ReplyDelete
  20. Ahoj. Jsi modelka? Já tě našla tady: http://www.choies.com/lookbook/18588-1

    ReplyDelete
  21. Prodáváš na VOTOčI? Jak ten tvůj najdu? Kde máš odkaz? Nebo jak se jmenuješ?

    ReplyDelete
  22. Já bych se ani nedivila kdyby byla slečna modelka, postavu i výšku na to má :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...