Tuesday, July 7, 2015

My hair needs some treats N°2

Díky Cosmopolitanu jsem měla možnost vyzkoušet copánkovač od BaByliss. Jak jistě víte, tak vlasy nosím většinou rozpuštěné a navlněné, ale díky této "hračce" jsem mohla svůj zpravidla obyčejný účes trochu ozvláštnit. Spoustu uvolněních hairstylů můžeme každý rok vidět na různých festivalech, jako je např. Coachella a já se tímto festivalem nechala též inspirovat (tutorial je zde). Jak se vám můj účes líbí?
Chcete mít taky doma jeden z copánkovačů twist Secret od BaByliss nebo snad balíček vlasové kosmetiky? Tak si sama upleť copánkový účes, vyfoť se a svou fotografii přihlaš do soutěže! Vše potřebné na webu copankovamanie.jenprozeny.cz !
photos by Anna 





11 comments:

  1. Fotky sú naozaj nádherné a vlasy ti takto neuveriteľne pristanú :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Vypadá to moc pěkně a fotky josu nádherné :-) Ocenila bych ale víc popsat tvé zkušenosti s copánkovačem. A jaký je celkový dojem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Pokud máš podrobnější otázky nebo tě zajímá víc, můžeš mi napsat na email :))

      Delete
  3. Fotky sú krásne, si tam zlatá, asi to vyskúšam, musí to byť super...:-)

    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  4. Vypadá to krásně! Asi se něco podobného pokusím vytvořit i na sobě :)

    ReplyDelete
  5. krásne fotky a takto ti tie vlasy veeeľmi pristanú :)

    ReplyDelete
  6. Vypadá to krásně, nebýval to už jednou takový hit? :-)

    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Vypadá to moc hezky :) mám doma podobný už asi deset let, kdysi to strašně frčelo, ale teď už mi na něj jen padá prach :D

    ReplyDelete
  8. nejkrásnější Danielka! a ty fotky <333

    ReplyDelete
  9. tohle je fakt moc pěkný! tyhle "copánkovače" letěly, když jsem byla menší :))

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...