Monday, December 21, 2015

I believe in music


Ach, je to tak zvláštní. Téměř konec roku, Vánoce za 3 dny...no, uteklo to (tohle klišé si neodpustím, haha). 2015 byl každopádně hodně zvláštní rok, mám z něj takové smíšené pocity a s velkou nadějí doufám, že 2016 bude o hodně lepší. Musím však říct, že jsem za tento rok objevila snad nejvíc krásné a kvalitní hudby, než kdy dřív. Proto mě nenapadá ke konci roku lepší článek, než právě seznam songů, které se mě dotkly asi nejvíce, nejvíc mě inspirovaly a bavily. Co jste si zamilovali vy?
 Krásné Vánoce <3

3 comments:

  1. Máš skvělý vkus :)) Jinak přeji krásné svátky a šťastný nový rok D.! :))

    Style Solution - fashion blog

    ReplyDelete
  2. Děkuji za inspiraci. Skvělý výběr. Také přeji všechno nej do nového roku.

    ReplyDelete
  3. Pekné Vianoce aj tebe! :) A skvelý výber pesničiek ;)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...