Wednesday, May 25, 2016

Cruel stones and satin dress

Už někdy v zimě mi na stránkách Brandy Melville padly do oka jedny saténové šaty. Brzy se po nich slehla zem a tak jsme s mamkou musely opět přiložit ruku k dílu a ušít si své vlastní. Naštěstí jsem našla úplně stejnou látku (nebo minimálně k nerozeznání podobnou), trochu pozměnila střih a tadá, šaty jsou na světě!Když u mě byla nedávno Kamča, která byla opět tak skvělá a vyfotila mi super fotky, věděla jsem, že šaty krásně vyniknou v nějakém kontrastním skalnatém prostředí. Tak bylo jasno a my si udělaly "výlet" do brněnského Růženina lomu. Co na to říkáte?




shoes- ADIDAS STAN SMITH
dress- DIY
t-shirt- BRANDY MELVILLE
long kimono- H&M
backpack- LINDEX
sunglasses- URBAN OUTFITTERS

6 comments:

  1. Mně tento typ vždycky připomíná noční košilku :D Ale vypadají moc hezky a sluší ti, navíc krásné fotky ;)

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  2. Great shirt!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. :O šikovnice ste! Raz verím, že sa i ja naučím šiť a vytvárať z kusov látok, takéto skvosty♥ Inak ako vždy, veľmi ti to svedčí!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...