Monday, June 20, 2016

Everything is temporary

Myšlenku ukončit blog mám v hlavě už docela dlouho. Rok přinejmenším, ale stále jsem se k tomu nemohla odhodlat. Pořád jsem čekala, že něco zajímavého příjde a samu sebe jsem přesvědčovala o tom, že bez tohoto způsobu sebevyjádření nebudu moct být. Ani moc nevím, jaká je pravda, ale vím, že už se v blogování nevidím. Nevím, čemu se budu pořádně věnovat teď a věřte, že to mě děsí asi nejvíc, avšak momentálně považuji "mymagicfashion" za uzavřený projekt, na kterém jsem pracovala přes 4 roky a přinesl mi mnoho dobrého i špatného, jak už to tak bývá.Vážím si všech super chvil a příležitostí, které mi to přineslo. Jsem i moc a moc hrdá na vše, co jsem zde vytvořila a hlavně jsem díky blogu potkala skvělé lidi a samu sebe posunula opět o trochu dál. Blog se mnou, dá se říct, vyspěl! 
Když tady tak sedím, tak vzpomínám, jak jsem si vždy myslela, že blogování bude mým koníčkem minimálně do třiceti. Všichni kolem mě už si zvykli na to, co dělám, čemu se věnuji a já mám pocit, že když toho teď nechám, tak už budu pouze osoba, která má plno času hledat sama sebe, ale nic pořádného čím by se posouvala dál a blíž ke svým snům. Přemýšlím, jestli nebudu mít někdy chuť sem něco napsat, jen tak pro pocit, že něco nesdílím pouze sama se sebou. Na to tady však bude všemi oblíbený Instagram, kam budu nadále házet plno fotek a i nějaký ten outfitek (kdyby tady někomu chyběla inspirace :D) a taky jsem se rozhodla pustit opět do něčeho nového. Ještě úplně přesně nevím, co to bude, ale třeba nějaká facebook stránka/tumblr, kde budu sdílet všechny svoje fotky pro inspiraci a radost. S vědomím, že nebudu mít kam házet to množství fotografií, o které se chci i nadále podělit, se totiž nemůžu posunout dál.Všem vám chci hrozně moc poděkovat za přízeň, sledování, krásné zprávy a lichotky, které mi vždy rozzářily den. Jak my lidi rádi říkáme, všechno jednou končí a já doufám, že na mě nezapomenete a budete mě stalkovat na všech sociálních sítích i nadále :D S láskou,Daniela

btw. Na té fotce nebrečím ani nepčikám, je to smích, který považuji za ideální tečku!<3

10 comments:

  1. Škoda škoda! Ale pokud víš, že to je správný směr, tak opravdu je!
    Já ukočila cca před půl rokem a vracím se zpět a lituji toho hodně, tak uvidíš kam to zavede tebe. Teď už jen lovu zdar a good luck!

    ReplyDelete
  2. Pro me opoustis tuto "sferu" jako ta nejlepsi blogerka, která to dotahla daleko a jsem vděčná, ze jsme se diky tomuto projektu poznaly. At uz se budes realizovat v čemkoli, jsem si jistá, ze opět budes "ta nejlepsi", Danielko! (Fr <3)

    ReplyDelete
  3. Je to hrozná škoda, ale jestli to tak cítíš už dlouho, není co řešit.. :) Ať se daří!

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  4. Už dva roky (teraz tretí) si bola pre mňa veľkou ikonou a inšpiráciou! Jednoducho stále budeš najlepšia pre mnoho a mnoho ľudí! <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  5. Už od pondělí jenom brečím..... Ale držím pěsti do nových projektů. Je mi to moc líto....

    ReplyDelete
  6. Mrzí ma to, tvoj blog sledujem už veľmi dlho. Ale ty sama dobre vieš čo je pre teba najlepšie. Tak ti prajem, aby si našla novú cestu, ktorou sa vydáš. :) Maj sa krásne.

    ReplyDelete
  7. NO, toto, NO toto , Danielo!!!! Umřu!!!! To je mi líto R.I.P.

    ReplyDelete
  8. Je to hrozná škoda, ale ak sa v tom nevidíš a už ťa to nenaplňuje tak ako niekedy, tak je to to najlepšie rozhodnutie. Držím Ti palce do budúcna ♥

    ReplyDelete
  9. Škoda, zrovna jsem na tenhle blog narazila :/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...