Thursday, June 19, 2014

Sales? No.

Obchody narvané k prasknutí, lidi stojící dlouhé fronty u pokladen jen proto, aby si odnesli jejich vytoužený kousek za poloviční cenu...ano, SLEVY jsou tady!
Zatímco většina módních nadšenců chodí na lov od obchodu k obchodu, já vytahuji ze skříně věci, které již nějakou dobu nespatřily světlo světa. Mluvím samozřejmě o této sukni, která mému šatníku dodává trochu té lehkosti a barevnosti. Tak stejně tomu je i u tohoto outfitu. Tak jak se vám líbí?



shoes-Topshop, skirt-Mango, tee-Primark, jacket, hat-H&M

19 comments:

  1. ta sukně je krásná a dokonale se hodí k tomu klobouku :)

    ReplyDelete
  2. opět ti to moc sluší! :)
    o těch sliponech jsem taky uvažovala, ale nakonec jsem si koupila jiné boty v hm a ty mi nejsou :/
    a jinak, jsem přesně jedna z těch co teď vymetají obchody..a peněženka praská :((

    ReplyDelete
  3. boží :))) a o slevách zrovna taky zítra píšu :D ale trochu naopak .... :) jinak krásné, moc ti to sluší

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. já bych ráda provětrávala peněženku, ale jelikož nejsou "děngi" , tak také provětrávám šatník... ovšem nemám jej tak krásný a pestrý jako ty.....:-D

    ReplyDelete
  5. Krásná jsi!! Ta sukně je naprosto boží.. :)

    ReplyDelete
  6. sukně je dokonalá! líbí se mi ten přechod z růžové do modré <3

    ReplyDelete
  7. Ta sukně je skvělá..zdá se mi to nebo ti je ta bunda větší ? :)

    YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je mi dobře, akorát jsem si ji vzala o číslo větší, aby byla trochu oversized. Nelíbí se mi, když křiváky sedí, jako ulité :)
      Díky!

      Delete
  8. ako pravá Parížanka! Krásny outfit :)

    ReplyDelete
  9. - kotatko a to dekuj panu bohu, ze v zadnym kramu s hadrami nepracujes. fujtajxl

    ReplyDelete
  10. Aaaaach, jsi dokonalá! :) Závidím ti ty boty z Topshopu, mě bohužel neseděly:/

    ReplyDelete
  11. Tohle je tak super! Moc se i líbí ta kombinace bot, kožené bundy, klobouky, obyčejného trika s tak jemnou sukní! Mám na tobě moc ráda, že se nebojíš takhle kombinovat!:)
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  12. Ta sukně ti nádherně oživila outfit, ale i tak mi přijde na léto trochu ponurý, nic špatného tím nemyslím, ale spíše bych zvolila teplejší barvy. O:-)

    ReplyDelete
  13. Máš nádherný blog i fotky..... moc mne mrzí, žepřidáváš fotky jen 2x týdnně . Mohla bych tě sledovat denně. Nenlze učinit nápravu? ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, to mě tak těší! Díky <3
      Já bych strašně ráda přidávala častěji, ale je velmi náročné vyfotit vůbec ty dva outfity za týden, jelikož mě fotí mamka a ta bývá práci i do noci :( Třeba jestli časem najdu nějakou náhradu, budu fotit a přidávat častěji! :)) Tak snad se tak brzy stane!

      Delete
  14. Úžasné fotky!!! :) A ta sukně je super! ♥

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...