Tuesday, March 26, 2013

Back in black

Když jsem byla malá a někdo se mě zeptal na moji nejoblíbenější barvu byla to určitě zelená, ale teď s jistotou vím, že je to černá. Je a myslím, že i bude. Moc se mi líbí, když se něco decentnějšího doplní něčím výrazným. Tato čepice tak výraznou barvu nemá, ale v kombinaci s černou úplně září. Myslím, že už vám ani nemusím psát jak tu zimu nenávidím. "Užijte" si poslední den školy!:)



/shoes-Geox/pants-Mango/coat-C&A/hat-H&M/blazer-UCB/sweater-Lindex/

19 comments:

  1. ta čepice je úžasná, dokonale oživí outfit)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Jsi krásná!! Připadá mi že máš podobný styl jako Pavlína Jágrová;)

      Delete
  3. čapka je k tomu outfitu super :)

    ReplyDelete
  4. Ta čepice je úžasná! A černá je nejlepší,bezkonkurenčně :)

    ReplyDelete
  5. tá chlpatá bundička je nádherná :) tiež takú zhánam :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Někdo se zase fotil na České. :D :) Outfit elegantní a krásný. :) Jen by to už chtělo konečně jaro a odhodit ten kožich. :)

    ReplyDelete
  7. Sluší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. ta čepice je nejlepší!
    moje oblíbená je zelená napořád :D

    ReplyDelete
  9. Já tu čepičku prostě miluju! :D

    ReplyDelete
  10. Já zase přešla od modré k zelené, ta je moje nejoblíbenější! Opět ti to sluší :)

    ReplyDelete
  11. poslední fotka je strašně dokonalá! :) moc Ti to sluší!

    ReplyDelete
  12. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    ReplyDelete
  13. Skvělé fotky!! Ten kožich je perfektní!!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...