Friday, March 8, 2013

Sweet Nothing

Taky máte pocit, že se ráno probudíte a hned jdete spát?...Já ano...Myslím, že to tak i je a to vysvětluje moji týdenní neaktiviu, za což se vám omlouvám! Vím, že kombinace tohoto kabátu a sukně tu už byla, ale já jsem jsi ji nemohla odpustit, protože je podle mě úžasná. Taky mě baví, když se sladí nejaký romantičtější kousek s rokovějším a to jsem přesně udělala. Byl to jeden z těch teplých dnů, které zase rychle odchází. Jak se říká: "Jak rychle přišel, tak i odešel!"
Přeji krásný víkend!:)



/shoes-Geox/skirt-Mango/jacket-HßM/coat-UCB/

32 comments:

  1. moc pěkná kombinace kočko !:)
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. říká se 'nikdo není dokonalý' ale to u tebe naprosto neplatí!

    ReplyDelete
  3. tahle sukně a bundička jsou stvořené proto aby byly dohromady!

    ReplyDelete
  4. Mám stejný kabát !
    Máš moc krásnou sukni ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. moc ti to sluší, jsi jako princezna! :)

    ReplyDelete
  6. jsi roztomilá! :) a moc ti to sluší! :) B.

    ReplyDelete
  7. si krásna :) tú sukňu milujem :D

    ReplyDelete
  8. stejnou sukni ma i kamaradka, nejradsi bych si ji od ni ukradla, je uzasna!

    ReplyDelete
  9. Ty jsi ťuťuu. :) :D A usmívej se na fotkách častěji, sluší ti to. ;)

    ReplyDelete
  10. Třetí a poslední fotky!! Luxus, Danielko ♥

    ReplyDelete
  11. úžasné fotky, úžasný blog!

    ReplyDelete
  12. Asi bych takhle ven nevyšla, ale k tobě se to strašně hodí a hrozně ti to sluší. Jsi skvělá!:)

    ReplyDelete
  13. Tá sukňa a bundička sú úžasné ! :)

    ReplyDelete
  14. Boží sukně, jsi v tom kouzelná. :)

    ReplyDelete
  15. vypadá to naprosto skvěle :))

    ReplyDelete
  16. Vypadá to suprově a neskutečně ti to sluší :D

    ReplyDelete
  17. super :D robíš modelku?
    http://chicblackunicorn.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nene, jsem na to hodně malá:)

      Delete
    2. malá? vyzeráš celkom vysoka, aspon 170 máš nie ?

      Delete
  18. everything you do is so good.

    ReplyDelete
  19. Řikám to sice už po několikátý, ale ta sukně je prostě dokonalá!

    ReplyDelete
  20. Ta bundička se mi moc nelíbí, ale sukně je dokonalá!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...