Monday, August 18, 2014

New plans

Na prázdniny jsem se nikdy netěšila. Pod pojmem prázdniny jsem si pokaždé představila jediné...nudu! Tyto prázdniny jsou však úplně jiné a já jsem jedině ráda, že svůj volný čas dokážu trávit užitečně. Ovšem to znamená, že nemám tolik času blogovat, což mě moc mrzí, ale věřím, že se to brzy změní. I když je pravda, že s prázdninami se mi bude loučit těžko...Na blogu plánuji taky pár změn a chtěla bych se do toho pustit na plno, i přes to, že počítám s tím, že mi druhák dá zabrat :D Tak snad všechno výjde a já budu konečně spokojená :) Můžete mi napsat, co byste uvítali nebo změnili, pokud chcete!
Dnes článek trochu z technického hlediska, ale o tom je taky potřeba jednou za čas dát zprávu. 





shoes-Stradivarius, boyfriend jeans, rings-H&M, sweater-UCB, leather bag-Zara, waistcoat-Choies/here/, lipstick-Topshop

24 comments:

  1. jsi strašně krásná! celý je to krásný!<3

    ReplyDelete
  2. ty boyfriendy jsou naprosto úžasný!

    ReplyDelete
  3. Tahle kombinace je víc než super a ty vypadáš pořád lépe a lépe

    ReplyDelete
  4. na ty posledni ti to hrozne slusi

    ReplyDelete
  5. ty džíny s lodičkami jsou velmi super! velký like :)

    ReplyDelete
  6. Áách ty vyzeráš tak úchvatne ! <3 Tento outfit je super a ten jemný make-up tiež robí svoje ^^

    ReplyDelete
  7. Je to krása. To oplání ve tváři Tě ostaršilo, ale i tak Ti to sluší. Ach ta kabelka, kalhoty, boty i ten plášť. super

    ReplyDelete
  8. Kabelka ze ZARA - super. Ve slevách? Dívala jsem se po ní za původní cenu, ale zdála se mi předražená, pak nebyla a nyní ji opět vytáhli. Dobrý tah od značky. Tak ji mám, ale v černé. Růžová je dobrá.....

    ReplyDelete
  9. Tie džínsy vyzerajú skvelo! Si nádherná! :))

    ReplyDelete
  10. Tak tento outfit je perfektný!
    http://klaudiaduranova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. To je nádhera! Je téžko uvěřitelné, že jdeš teprve do druháku, máš takový, řekla bych, vyspělý styl! :D

    ReplyDelete
  12. beautiful bag! love your look :)

    fashionparislover.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. na málokom sa mi takéto rifle páčia, ale tebe fakt pristanú.

    ReplyDelete
  14. úžasný!! když si vezmu, že jsme stejně staré a vidím, jak se oblíkáš ty a jak já, musím se málem stydět! :D

    ReplyDelete
  15. Pekny outfit :))
    Ohladne leta mam podobne myslienky

    xx Barbora
    abitconfusing.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Vypadáš úžasně, ne počkat...ty JSI úžasná :))
    Jsem ráda, že se ti prázdniny vydařily :)

    Angelika

    ReplyDelete
  17. Vypadá to moc hezky, ale já bych si ve Tvém věku neničila páteř ( tím myslím ty boty na úzkém podpatku, bez pásku kolem kotníku) jen proto, abych vypadala co nejlépe, a v tomto tě nechápu, protože na mě jinak působíš rozumně a inteligentně... Jsi krásná, tak by ti slušel i jiný typ bot...nemyslím to vůbec zle, tak snad tě tím neurazím...jinak obdivuji každý tvůj outfit a tvou přirozenou krásu ;) Bára

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...