Wednesday, August 27, 2014

Ready for autumn?

Klobouky jsou pro mě v létě docela pasé, avšak v poslední době začínám mít opět chuť je nosit. Ale co zůstane pravděpodobně i "podzímní stálicí" v mém šatníku, je tento hábit, jehož nošení jsem si, narozdíl od klobouku, řádně užívala i v létě. Nevím, koho z vás by napadlo, jak moc je variabilní. Podívejte se na outfit Adélky, která dokazuje, jak skvěle vypadá hábit v kombinaci s křivákem. Nebudu lhát, že se na 100% nechám inspirovat a na podzim budu hábit stále nosit!





shoes- TOPSHOP
long kimono, hat, rings- H&M
bag, shorts- ZARA
tee- PRIMARK

20 comments:

  1. klobouky jsou super, škoda, že je u nás nenosí více slečen :(

    ReplyDelete
  2. Mít tak tvoje nohy, Danielko. Ach jo :D ♥

    ReplyDelete
  3. vyzeráš v tom super! :) a klobúky určite nos.

    ReplyDelete
  4. super !! :) a klobouky taky miluju !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ten hábit je super!! A klobouky ti strašně sluší ♥

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sekne! Kloubouk je perfektní, takový bych si představovala já na podzim, ale hnědý:) A hábit mám taky a do dneška jsem nevěděla co s ním, ale teď už to vím!:)
    A jinak bych tě ráda pozvala na svůj nový blog hlavně o cvičení a zdravé stravě, budu ráda, když se podíváš:)

    ReplyDelete
  7. Já tě prostě zbožňuji! Jsem stejně stará jako ty a jsi moje velká inspirace, vážně. A jsem přesvědčená, že ti sluší vážně všechno. :))

    ReplyDelete
  8. nejen že máš obdivuhodný vkus a cit pro módu, ale ještě k tomu jsi i chytrá a inteligentní, alespoň podle těch pár řádků, které připojíš ke každému článku. moc se mi líbí, jak naprosto bezchybně píšeš a jak dokonale máš zvládnutou českou gramatiku. tvé články se mi čtou opravdu skvěle :)

    ReplyDelete
  9. koukám, že jsi taky podlehla kouzlu kimono :D ale sluší ti :)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Milujem ako sa obliekaš ♥ A ten hábit je priam rozprávkový, priam na jeseň;)

    ReplyDelete
  11. To kimono jsem si také chtěla původně koupit ..je skvělý ♥

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  12. ten hábit je perfektní! mám ho taky a nosila jsem ho třeba u moře přes plavky :)) jinak úžasný outfit, moc se mi líbí ty šortky!

    ReplyDelete
  13. Prvé čo ma napadlo, je NIE! Nie, nie som pripravená na jeseň. Je to moje nejmenej obľúbené ročné obdobie. Mrholí, ráno sú hmly a zima prelieza do kostí. Fuj. Inak samozrejme pekný outfit :)

    ReplyDelete
  14. Klobouky jsem si taky zamilovala, teď se chystám ulovit nějaký nový na podzim :) A outfit super :)

    Pieces of FRECKLED style

    ReplyDelete
  15. ''hábit'' je fakt super, hrozně se mi líbí. A klobouk...ach, vypadáš v něm fantasticky, opravdu Ti sluší :-) Ale tedy zase musím uznat, že to nebude tím kloboukem, mám pocit, že by Ti slušela i čepice s rovným kšiltem :D

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...