Friday, August 1, 2014

Tropical print

Musím říct, že tento rok jsem na své letní nákupy opravdu pyšná. Po většině koupených věcí jsem toužila už věčnost a zbytek byla láska na první pohled! Tato halenka byla ten první případ. Hned jak jsem ji viděla poprvé v brněnské Zaře, se mi moc líbila, akorát se mi zdála docela drahá, tak jsem se rozhodla, že ještě chvíli počkám a třeba se dočkám levnější ceny. Sice jsem se dočkala, ale halenka se líbila asi více lidem mé velikosti a já už našla pouze velikosti M, L a XL...
Tím však příběh nekončí. Když jsem byla v Londýně, navštívila jsem několik poboček Zary, ale nikde nebyla má velikost. Když jsem se už rozloučila s představou, že by mohla být má, den před odletem jsem vkročila do poslední mnou navštívené londýnské Zary a viselo tam hned několik "esek"! A teď je má!
Dnes odlétám na dovolenou, kdo uhádne kam?! :)



shoes-Stradivarius, short culottes-Urban Outfitters, top, vest-Zara

23 comments:

  1. líbí se mi právě ta hravost, že to není prvoplánově černobílé, ale ta halenka tomu dává příjemný šmrnc :)

    ReplyDelete
  2. Jooo tak po dlouhé době se mi líbí všechno do puntíku :)) Z halenky musíš být nadšená, když jsi ji tak těžce sháněla!

    ReplyDelete
  3. jeee, ja se nemůžu vynadívat na ty tvoje culottes, ty jsou vážně parádní! viděla jsem podobné v H&M, tak doufám, že tam na mě do září počkají :)) a triko je úžasný, tobě moc sluší! jinak tipnout fakt nedokážu, kam poletíš, nemám vůbec tušení, nechám se překvapit :)

    ReplyDelete
  4. Danielko tobě ty krátké vlasy tak moc sluší! Také o tomto střihu uvažuji, ale zatím na to prostě nemám. :/:D

    ReplyDelete
  5. Dokonale zladene :) a mas super vlasy ^^ si si s nimi nieco robila, ci sa ti same tak vlnia? :)

    ReplyDelete
  6. Super, i ta vestička a boty jsou parádní! (prostě Zara :D)

    Pieces of FRECKLED style

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  8. Wow, ta halenka je vážně nádherná!!! ♥ Moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  9. moc ti to sluší :) máš krasné vlasy

    ReplyDelete
  10. Lodičky jsou nádherné! Skoro stejné jsem viděla na www.answear.cz a nejspíš si je koupím :)

    ReplyDelete
  11. ty si ako modelka a všetko máš krásne zladené :) kam letíš? ja tipujem nejakú slnečnú krajinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och! Děkuji moc! :)
      Správně, jsem na Krétě :))

      Delete
  12. men by k tomu isli niake flat sandals. Ale inac vsetko ti svedci§


    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ty jsi krásná, ty vlasy<3 Jinak tvoje outfity mě hrozně příjemně překvapují. Na to, kolik Ti je, mi přijde, že se oblékáš daleko lépe než mnoho starších a řekla bych "v módě" zkušenějších (tím nechci říct, že si nezkušená:D) blogerek.

    ReplyDelete
  14. In case you want to grow natural and healthy hair please visit my blog, i'm just beginning but it would mean a lot! Thank you!!! Kisses from Barcelona!
    http://hairtohips.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Bezvadný vzor!:-) Mám podobně vlnité vlasy, vlastně mám i stejnou barvu vlasů :D Ty musíš být, ale hodně drobounká, když si všude hledala eSko :O já bych brala to eMko :-)
    ___________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Takhle ti ty vlasu neksutečně sluší, zvlášť, když se ti takhle vlní. A halenka je krásná, ale uvítala bych, kdyby byla vidět úplně celá, abych měla nějakou představu o střihu :D.

    ReplyDelete
  17. Super, moc ti to sluší, je fajn, že jsi na halenku nakonec natrefila, je fakt, že malé velikosti jsou brzy pryč :-) Krásné vlasy takhle!!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...