Saturday, February 23, 2013

I hate snow

Tento outfit jsem fotila ve čtvrtek, proto žádný sníh. I přes to byla hrozná zima, takže jsem si dala pod košili hodně vrstev. Košile moc často nenosím, ale tato tady na blogu už byla (v úplných začátcích). Ve čtvrtek bylo dopoledne krásně, ale jakmile jsem se odhodlala jít vyfoti přestalo svítit slunce, takže jsem ho bohužel nestihla. Najednou to sluníčko na fotkách potřebuju...Když jsem se dnes ráno probudila, měla jsem pocit jakoby byl konec světa. Nemohla jsme ani pod tou vahou sněhu otevřít své střešní okno. Dneska jsem tedy raději z domu nevylízala....
/shoes-Geox/pants, jacket-HßM/coat-CßA/shirt-UCB/

23 comments:

  1. máš krásné vlasy a brýle :), já naopak sníh ráda mám :).

    ReplyDelete
  2. Jóóó, zimu taky nesnáším :(
    Poslední dobou přidávám minimum outfit postů, protože se mi do týhle kosy prostě nechce a ani nemám někoho, kdo by mě nafotil :D
    Jsi kočka!

    ReplyDelete
  3. iPhone 3 :) aj mne sa strašne páčia vlasy

    ReplyDelete
  4. Já jsem dneska taky nevystrčila paty z domu :) Krásný outfit - moc ti sluší!

    ReplyDelete
  5. Ze snehu jsem dens měla největší radost!!:)ale ven jsem taky nevyšla:D mic ti to sluší jen škoda že víc nevidím tu jeansku pod kožíškem...

    ReplyDelete
  6. Ten kožíšek!!! JSEŠ DÁMA!:)))

    ReplyDelete
  7. tie nohavice sú mega dobré!

    ReplyDelete
  8. odkud jsou brýle prosím?:)

    ReplyDelete
  9. Mě ten sníh teda dost zaskočil!
    Zejtra ráno mám trénink, z domu musím vyjít už v 6:45 ráno, jsem zvědavá, jak se budu v těch závějích vláčet na stadion :'D
    Moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  10. úžasné nohavice a okuliare! :)

    http://www.ivyforte.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. krása, krása :) :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. I hate snow too. Naozaj pekný outfit <3

    ReplyDelete
  13. strašne ti to pristane!:)
    www.secondmyself.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. Pěkný outfit, moc ti to sluší :) Líbí se mi ty kalhoty, podobná barva mi v šatníku přesně chybí =)

    ReplyDelete
  15. I hate snow- přesně, tuhle větu si říkám každý den ! Ještě že v týdnu má už být i 10 stupňů :)

    ReplyDelete
  16. moc ti to sluší, krásný kožich :) ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Košile je super! Já je taky nenosím nějak často, nejsou tak příjemné jako trička prostě :D

    ReplyDelete
  18. kožuch♥ okuliare♥ košeľa♥ všetko♥♥♥

    ReplyDelete
  19. Já sníh miluju! A kožíšek je strašně zajímavý :)

    ReplyDelete
  20. jsi roztomilá a ten kožíšek je boží!

    ReplyDelete
  21. Amazing look! Love the pants!
    Please also check my bllog an dtell me what you think about it!

    xoxo,
    Couns

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...