Saturday, February 2, 2013

Sunny day

Včerejší focení bylo skvělé! Svítilo sluníčko, bylo teplo, takže konečně nemám na fotkách nos jako Rudolf. Už se moc těším na to pravé jaro, kdy všechno kvete a všude je cítit dobrá nálada. Pro jistotu jsem si vzala ještě kabát, protože ještě úplné teplo není, i když to počasí by ten kabát ani nevyžadovalo. Mimo výrazné naušnice, které teď mám chuť pořád nosit, byl outfit nesen v duchu čistoty. Taky jsem zvlolila jiný účes než většinou, není to nic extra, ale chtěla jsem to něčím oživit. Po hrozně dlouhé době nás navštívilo při focení sluníčko a myslím, že fotkám moc prospělo. Užívejte si prodloužený víkend!
/shoes-Geox/skirt, earrings, bracelet-HßM/coat-UCB/

37 comments:

  1. nádherné fotky, vidno, že počasie je iné. a druhá je kúzelná. masívne naušnice ti jednoducho pristanú!:)

    ReplyDelete
  2. to je na zimě parádní, jak se oteplí a najednou můžeš odhodit polovinu věcí, které by sis oblíkla den předem, haha ♥ moc pěkný outfit :)
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. taky se už hrozně těším na pravé jaro, ta sukně je nádherná

    ReplyDelete
  4. Ta sukně je překrásná a fotky se fakt povedly!:)

    ReplyDelete
  5. krásny outfit :) úplne úžasná si!

    ReplyDelete
  6. Tie posledné fotky sú skvelé :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ty vlasy ti neuvěřitelně sluší :)
    a na těchto fotkách vypadáš tak na 20! :D .)

    ReplyDelete
  8. Ta první fotka!! Moc moc ti ty vlasy seknou;)) a ta sukýnka je nádherná

    ReplyDelete
  9. Strašně ti to sluší, ta sukně je úplně skvělá!

    ReplyDelete
  10. ty vlasy ti takhle strasne slusi:)

    ReplyDelete
  11. TÝÝÝJO! Až ted' jsem si všimla, že máš na hlavě stejnou plešku jako já! A to jsem si myslela, že sem jediná :D Chacháá! Taky když si udělám culík, tak tam mám takový kolečko :DD
    Jinak fotky super! Tenhle elegantní styl s tímhle účesem a náušnicema ti MOOOOOC sluší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono je to tím, že si neumíme uděla správně tu pěšinu pod vlasy. Když mě jednou česala kámoška, tak jsem to neměla, ale mně to nikdy nejde udělat správně:DDDD Moc děkuju, všem!

      Delete
    2. Možná máš pravdu ale já si spíš myslím, že to mám z nekvalitních slunečních brýlí, který mi trhaly věčně vlasy :D hahaha

      Delete
  12. Kránsý fotky, moc ti to sluší! Zvu tě na giveaway u mě na blogu :) http://bigemptywallet.blogspot.cz/2013/02/balubunny-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  13. ten účes se mi moc líbí,pěkně to tak všechno oživuje :)

    ReplyDelete
  14. já mám taky vždycky červený nos :D
    Taky si užij víkend! :)

    ReplyDelete
  15. úžasné je to! skvěle jsi to zkombinovala :)

    ReplyDelete
  16. tohle se mi hrozně líbí,moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  17. všechny kousky z outfitu jsou úžasné - např. ty naušnice nemají chybu :)

    ReplyDelete
  18. Úžasné fotky, hrozně moc ti to sluší! :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  19. Ty jsi nádherná ! Kdybych byla nějaký režisér filmu, hned bych tě chtěla obsadit ! :D :)

    ReplyDelete
  20. Náušnice jsou skvostné a fotky se vážně vyvedly, sluníčko jde poznat na kvalitě :)

    ReplyDelete
  21. Ten účes ti moc sluší<3
    A krásná sukně

    ReplyDelete
  22. tyjo nechápu jakto že jsem tvůj blog objevila až teď! jsi skvělá!

    ReplyDelete
  23. lookin FAB!
    Like your blog alot, wanna follow? Let me know, will follow back =)

    ReplyDelete
  24. Ty náušnice ti nehorázně sluší :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...