Saturday, February 9, 2013

Lazy time

Teď jsem úplně nejšťasnější, protože mi začínají prázdniny. Včera jsme měli ve škole ples, který byl úplně skvělý a moc jsem si ho užila. Fotky bohužel nemám, ale určitě o moc nepřicházíte:D Tento outfit byl focený ve čtvrtek, kdy bylo už zase trochu chladněji. Chvílemi svítilo sluníčko, což bylo fajn, i přesto, že bylo hodně zubaté. Riskla jsem to a vzala si sukni, k ní milovaný kožich, a aby mi nebyla zima na uši pletenou čelenku. Pod kožichem jsem měla schovanou úplně skvělou džínovou bundičku, kterou budu na jaře pořád nosit a tričko, které jste mohli vidět v létě, s průhlednými zády. Zítra bych chtěla jít okouknout poslední slevy a pak hurá do jarních kousků.

/shoes-Geox/skirt-FßF/top-PullßBear/coat-CßA/jacket-HßM/


28 comments:

  1. wow!.. tohle je jeden z tvých nejlepších outfitů. jen už bych asi nedávala pod ten kožich tu jeansku. :)

    ReplyDelete
  2. Tak tohle nemá chybu, kožich ti strašně sluší!

    ReplyDelete
  3. Ta džínová bundička je fakt krásná!:O Sluší ti to:)

    ReplyDelete
  4. ta první fotka je bezkonkurenční :)

    ReplyDelete
  5. tak tento outfit sa mi páči neskutočne moc!!♥♥

    ReplyDelete
  6. Jéé, mám ráda Tvůj osobitý styl, ničeho se nebojíš! :-) To se cení! :-)
    Jestli by ses chtěla zúčastnit GIVEAWAY, mrkni ke mně na blog - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/gold-bracelet-giveaway.html. Můžeš vyhrát zlatý náramek s hroty, třeba budeš mít chuť si zasoutěžit. :)

    ReplyDelete
  7. moc se mi líbí to vrstvení :) sluší ti to!

    ReplyDelete
  8. Si krásna a opäť skvelý outfit!:)

    ReplyDelete
  9. Jsi krásná :-) a outfit je fakt dobrý :-)

    ReplyDelete
  10. krása, ten kožíšek je perfektní :) miluju ten ombre vzhled :)
    xoxo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. najviac sa mi pači ta fotka bez kožucha :D si tam krásna
    chicblackunicorn.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. ten kožíšek je skvěleeej! strašně ti to sluší prcku♥

    ReplyDelete
  13. oh wow, such an amazing outfit! you look stunning!
    xx

    ReplyDelete
  14. bože, zamilovala jsem se do tvého blogu! jen tak dál ;)

    ReplyDelete
  15. super kožíšek:) ale upřímně se mi to možná více líbí s tou džínovou bundičkou:)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...