Tuesday, February 26, 2013

Neon sweater


Dnes je sníh na fotkách snad naposledy, protože další sněhovou nadílku k smrti nechci. Tyto fotky vznikly v neděli. Ten den byl pro mě celkem nabitý, proto jsem se oblékla teple, abych celý den venku vydržela. Vzala jsem si na sebe po "dlouhé" době aztécké kalhoty, milovaný kabát a neonový svetr od babičky. Babička je často takový můj 2hand, téměř vždy tam najdu skvělé věci a to převážně svetry, které se přes zimu moc hodí. Máte taky rodinný second hand?



/shoes-Geox/pants, earrings-HßM/coat-UCB/

25 comments:

  1. wow!vyzeráš tu krásne!fakt.a milujem babkyne šatníky:-D

    ReplyDelete
  2. ty kalhoty se absolutně nehodí ke kabátku, jinak by to bylo super.

    ReplyDelete
  3. ten drdol je fakt luxusní! Moc ti to slsuší :)

    ReplyDelete
  4. Taky chci takovou babičku, ta moje všechno vyházela, včetně starého fotáku, který bych tak moc využila.. :(
    Moc ti to sluší, ta poslední fotka je roztomiloučká!

    ReplyDelete
  5. dokonalej outfit, fotky, drdol, proste vsechnooo:)

    ReplyDelete
  6. Líbí se mi to všechno. Ale zaujaly mě náušnice, kabát (♥♥) a boty. A ty jsi strašně moc krásná :)

    ReplyDelete
  7. Máš strašně hezký úsměv a ten drdol ti moc sluší.
    Outfit je pěkný, jediné co mi vadí jsou ty náušnice, které podle mě vypadají strašně uměle a nekvalitně, ale zbytek je super! ;)

    ReplyDelete
  8. kabat a leginy sa hrozne biju! :) ale inak je to pekne

    ReplyDelete
  9. Hrozně ti to slušelo!
    Já už sníh nechci ani cejtit, chci jaro! :D

    ReplyDelete
  10. kráááásná kočena :) ten svetřík ti neskutečně sluší !
    xoxo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Takové dlouhé štíhlé nohy :') A tento outfit se mi líbí za poslední dobu asi nejvíce .. Vážně krásný!
    Já taky "kradu" babičce věci ze skříně :DD To je nejlepší!

    ReplyDelete
  12. tohle je tak krásné...ten drdol to celé nádherně podtrhl!!! :)

    ReplyDelete
  13. Kabelka je krásná a sluší ti to, moc!

    ReplyDelete
  14. Vypadáš tu tak na 17. :)) Taková kouzelně krásná. :) A radím ti jít první den na tu Elgartku asi, ty přijímačky musíš dát, i kdybys nechtěla prostě, jsou fakt primitivní. ;)

    ReplyDelete
  15. tak na těch fotkách jsi naprosto kouzelná!

    ReplyDelete
  16. Tak tady bych tě skoro vůbec kočko nepoznala! ČUMIM S OTEVŘENOU PUSOU :o
    <3 <3 <3

    ReplyDelete
  17. Máš nádherně rovný nohy! :-)

    ReplyDelete
  18. tohle je moc dobré a vypadáš v tom dobře.

    ReplyDelete
  19. Moc pěkný kalhoty, mám je taky a jsou úžasný!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nádherné a všechno kompletně Ti velice sluší.
    Jsem ráda, že v Čechách jsou takovéto skvělé blogerky :)

    budu ráda když koukneš i ke mně www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...