Saturday, June 1, 2013

Autumn in summer

Jsem asi jediný člověk, kterému toto deštivé počasí nevadí, ale že bych z něj skákala radostí, to se také říct nedá. Opravdu šťastnou mě činí představa, že za 30 dní jsou tady prázdniny a dva měsíce plné volna a pohody. Nechte mě zapomenout na to, že 2 měsíce nic nejsou a uběhnou jako voda, protože pak, mě čeká nová škola a já se strašně bojím, že kvůli ní budu nucena skončit s blogem, což se nesmí stát...
Asi vám bude připadat zvláštní vzít si tak dlouhou košili a pod ní šortky, jako všem kolemjdoucím, ale mě se to líbí, je to jiné...prostě zajímavé:)



shoes-Geox, shorts, jacket-Lindex, shirt-M&S, hat-H&M

27 comments:

  1. Zase ti to moc sluší :-) A s blogem nikdy skončit nesmíš! :-)

    ReplyDelete
  2. jsi roztomilá :) a s blogem neskončíš! na to zapomeň! :) :D

    ReplyDelete
  3. mně se kombinace dlouhé košile a šortek líbí, a za žádnou cenu nesmíš dovolit aby ti škola překazila tenhle blog)

    ReplyDelete
  4. běž dělat modeling!vyděláš si tím hromadu peněz!ne vážně,jsi neuvěřitelně fotogenická!fotky jsou pořád lepší a lepší!a dneska se mi hrozně líbí co máš na sobě!vlastně jako vždycky! :)

    ReplyDelete
  5. nekonči!to zvládneš :))a outfit je zase dokonalý,ta košile je suprová :O :))

    ReplyDelete
  6. Je to fakt zajímavá kombinace :) A moc ti to (zase) sluší!!

    ReplyDelete
  7. To je ten nejúžasnější outfit, co tu kdy byl! :) A neboj, s blogem neskončíš. Gympl není zas tak těžký, jak se o něm říká. ;) :) A popravdě jsem byla taky prvně z toho počasí smutná, ale teď ho spíše využívám. Super představa, že si dnes můžu vzít na ohně biker boots a využívám konečně svoji koženou bundu a trench coat. :)

    ReplyDelete
  8. sladká, krásná, stylová ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. ty jsi takový naše sluníčko <3 tenhle styl ti táááák moc sluší a souhlasím se Sárou! :)

    ReplyDelete
  10. Mně se to líbí! :) A ta čepice to skvěle doplňuje. :)

    ReplyDelete
  11. Krásný a moc dobře sladěný outfit :-)

    ReplyDelete
  12. nemáš se čeho bát uvidíš, že to bude v pohodě :)
    a super fotky!

    ReplyDelete
  13. buhuhu boty sú späť :) ale mne sa páčia
    http://cestchic-daniela.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. Tak z blogom nesmieš skončiť určte všetko zvládneš ! ;) A veľmi ti to pristane :)

    ReplyDelete
  15. Super outfit! :) s blogem neskončíš ;) zdá se,že to bude těžký, a že nebudeš mít čas na nic jiného než na školu, ale není to pravda :)

    ReplyDelete
  16. Moc pěkná kombinace,moc ti to sluší, mě se to zdá dokonalé ať kukají a nechápou
    ;-)blog zrušit nesmíš kde budu brát inspiraci :-) ;-)

    ReplyDelete
  17. ta košile ♥ uvidiš že všechno zvladneš, ja taky neskončila s blogem, jen nepřidavam tak často.

    ReplyDelete
  18. Lovely outfit. i like the purple touch

    xx Mounia

    ReplyDelete
  19. ty si nádherná! a máš dokonalý úsmev!
    a na fotkách ti to veľmi pristane!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...