Wednesday, June 5, 2013

Short hair?

V poslední době jsem uvažovala nad tím, že si ostříhám vlasy. Nějak mi tyto dlouhé už zavazí. Nejraději bych se ostříhala na kraťoučké mikádo, ale na to zatím nemám odvahu a vůbec nevím, jestli by mi to slušelo, takže si to takhle nechám nebo o pár centimetrů zkrátím. Přece jenom jsem si takhle dlouhé vlasy dlouho přála, teď je mám a už je chci krátit?!
Všichni nyní mají těžké týdny ve škole, ale my už je máme za sebou, takže se jenom flákáme. Každý rok se moje pocity opakují a to, že nechápu proč chodíme, například poslední dva týdny v červnu do školy. Nic už neděláme, chodíme ven a nudíme se. No, nemáte to stejně?




 shoes-F&F, sweater, bracelet-H&M, coat, scarf, jeans-UCB

27 comments:

  1. joooo Danielko střihni je :) bude to určitě super !!!! :))) a outfit ti moc sluší ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Já hlasuju pro mikádo , taky bych ho chtěla ale zatím nemám odvahu , měla jsem vlasy delší než ty a ostříhala jsem si je dost radikálně , ale ne na mikádo , teď to asi o prázdninách dám na to mikádo , určitě to bude pěkný oživení ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Hrozně ti to sluší :) S těmi vlasy jsem to měla stejně. Nechala jsem si je ostříhat o 30 cm a pak jsem sakra litovala. Tak si to raději rozmysli. :) A s tou školou s tebou souhlasím. My teď po přijímačkách vlastně neděláme skoro vůbec nic. :)

    ReplyDelete
  4. my se teď teda rozhodně nenudíme,písemky každý den...hrůza :/ outfit je super,zase ti to moc sluší :))

    ReplyDelete
  5. Líbí se mi ty barvy celkově dohromady. Vlásky bych klidně o pár čísel zkrátila, ono to doroste a tak po ramena by ti to mohla dost slušet..:)

    ReplyDelete
  6. Nenadávej na to nicnedělání! Víš, co bych za to dala!? :( Tento týden mě čekalo 10 testů!! Příští rok na ty časy bez učení budeš vzpomínat! :D Takže si to užívej. ;) A vlasy si nestříhej, možná jen nějak sestříhej, aby vypadaly vlasy zdravěji, ale mikádo určitě ne! ;) Máš krásnou barvu vlasů a super délku, tak nevymýšlej nic, byla by toho škoda. :) A outfit je jako vždy senzační! :)

    ReplyDelete
  7. Nech si je takhle, máš je nádherný :) v kratších by si vypadala ještě mladší :)

    ReplyDelete
  8. Nestříhej maličká, budeš litovat. Věř mi, měla jsem vlasy tak dlouhé že jsem si na nich seděla, u kadeřnice jsem se nechala ostříhat na mikádo a sice se mi ulevilo, protože ta tíha vlasů je fakt znát, ale hrozně mi ty dlouhý chyběly. :) takhle délka je skvělá jak máš, a moc Ti sluší. :)

    ReplyDelete
  9. Já být tebou, určitě bych nestříhala, dlouhé ti sluší víc.

    ReplyDelete
  10. vlasy máš nádherné!..já jsem sice na začátku s mikádem byla spokojená, ale teď mi chybí ty dlouhé vlasy..na druhou stranu se pěkně provzdušnily a zhoustly..záleží na tobě..já si vždycky říkám: 'však to doroste' a když neexperimentuju s barvou, tak aspoň s délkou..ale na druhou stranu, ty máš vlasy opravdu kvalitní a byla by to možná trošku škoda :/

    ReplyDelete
  11. Achjo, jsi strašně krásná a kratší vlasy ti budou rozhodně slušet, takže já jsem pro :)

    ReplyDelete
  12. Ostrihať, áno! A dneska ti to veľmi pristane! :)

    ReplyDelete
  13. My zrovna teď máme hektický týden - malý maturity, testy atd. Jinak vlasy bych taky nestříhala, ale chápu, že už to může omrzet... Třeba bys je mohla zkusit nechat sestříhat? :)

    ReplyDelete
  14. Jé, ten náramek ti ke svetříku hrozně jde :) A vlasy nestříhej, na tobě se mi dlouhé líbí, já už si sebe s dlouhýma nedokážu představit, miluju moje kratičké mikádo :)

    ReplyDelete
  15. na fotkách ti to strašně moc sluší, outfit se mi taky líbí a co se týká vlasů, tak tohle řeším každé léto taky, dlouhé vlasy mi v teplém počasí začínají překážet a nejraději bych si dala mikádo, pak se ale nikdy nerozhoupu a nakonec jsem ráda, protože se v dlouhých cítím nejlépe.. maximálně si je vždy nechám ostříhat těsně pod ramena :) takže změna by to byla určitě veliká a těším se na výsledek, jestli se tak rozhodneš :))

    ReplyDelete
  16. Ja by som to urcite nerobila! Mas krasne zdrave vlasy a mas uzasnu dlzku!!

    Inak ak ta zaujimaju moje oblubene majove vyrobky najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/oblubene-vyrobky-maj.html

    ReplyDelete
  17. Máš krásné vlasy a dlouhé,já bych je nekrátila,sama je pěstuju a je mi jich líto za tebe ! :)
    Ale je to na tobě,pokud chceš změnu :)
    Moc krásné fotky,sluší ti to :)

    ReplyDelete
  18. Nedávaj sa strihaaať, máš krásne vlasy!

    ReplyDelete
  19. být tebou bych je nestříhala... máš krásné vlasy a litovala bys... věř mi :D já jsem je jednou měla nad zadek a sřihla je fakt hooodně nakrátko, roste mi to už pět let a pořád to není ono

    ReplyDelete
  20. máš moc krásný blog :) a k vlasům... dlouhé ti moc sluší :) Já bych to asi taky nedělala...

    ReplyDelete
  21. dlouhé vlasy ti moc sluší :) určitě si to tak nech :)

    ReplyDelete
  22. mám to úplně stejně, přijde mi, že už jsem ve škole zbytečně! a sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  23. Pěkný outfit, hrozně ti to sluší:)! A vlasy bych nestříhala, máš je užasný:D

    ReplyDelete
  24. I love this outfit....great
    http://newyorkparigimilano.blogspot.it/

    ReplyDelete
  25. Máš nádherný vlasy a podle mě by ti mikádo slušelo ;D

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...