Tuesday, June 25, 2013

Pyjamas

Tento outfit byl pro mě stejně pohodlný jako pyžamo, proto ten název článku. Vlastně tak trochu i vypadá. Kombinace volné košile a světle růžových kraťásků s puky na mě tak trochu působí. 
Ach, jak já jsem se těšila, že bude hezky teplo, budu chodit nakupovat, (dobře, to asi ne, všechny penízky si šetřím na letní Amsterdam<3) a budu pít své milované frappuccino, ve své milované kavárně...Ano, tak přesně o tomto se mi může jenom zdát. Déšť mi v podstatě nevadí, ale všem kolem mě kazí náladu, takže já pak naládu ztrácím taky. Je to nekonečný koloběh a já doufám, že se toho krásného počasí v létě nabažím až, až, protože mám místo v bříšku na tolik pikniků, že by je jeden nespočítal!



shoes-F&F, shirt-M&S, sunglasses-Gate

26 comments:

  1. Máš skvělý brýle, doplňují outfit na jedničku!

    ReplyDelete
  2. Strašně moc ti to sluší, košile je skvělá! :)

    www.greencuckoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší a ta košile je fakt parádní :)

    ReplyDelete
  4. Možno som to prehľiadla ale s kadiaľ máš kraťasky?

    ReplyDelete
  5. máš fakt jedinečný styl! paráda:)

    ReplyDelete
  6. to je tak exotické a strašně super!

    ReplyDelete
  7. já bych v tom vypadala jak pytel od brambor, ale ty v tom vypadáš naprosto dokonale !! jak to jenom děláš ♥

    ReplyDelete
  8. oooo jsi nádherná :)
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Ja milujem, ako vieš pekne pózovať, z tých fotiek vyžaruje taký pokoj a krása. Outfity sa mi niekedy páčia, niekedy nie, ale aj keď sa mi niekedy nepáčia, tak sa mi to celkovo páči kvôli tomu, že to pristane tvojej osobe a kvôli tomu pohľadu, ktorý vždy hodíš niekam do diaľky :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tá košela je strašne krásna. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/?

    ReplyDelete
  11. jsi nádherná, tady vypadáš úplně exoticky! myšleno v dobrém slova smyslu:D<3

    ReplyDelete
  12. Tohle je ten nejlepší outfit ze všech! :) Vím, že ti to říkám pořád u skoro každého outfitu, ale tento je opravdu šíleně náádherný. :) A neboj, já mám úžasnou náladu, takže někam zajdeme a nabiju tě energií až až! :)

    ReplyDelete
  13. Kočka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. milujem všetky tvoje outfity. teba natiahnuť do vreca aj tak budeš Ž-I-A-R-I-Ť!
    letný amsterdam,? holandsko, bicykle, tulipány, mlyny, =láska.

    ReplyDelete
  15. Ta košile je překrásná!!! super!

    ReplyDelete
  16. Very stylish, attractive and great fitting. You are so great with these. I am trying to find some top-end leather jackets, and it seems that cwmalls.com can offer me as many as I want.

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...