Sunday, June 9, 2013

The best...

Po nějaké době mám tady opět něco kosmetického. Minulý a zároveň první kosmetický článek měl docela úspěch, tak doufám, že tento se vám bude také líbit:)



Tyto krémy jsem dostala už dříve, ale chtěla jsem si počkat, až je mnoho lidí zaregistruje a se svými názory na ně se se mnou podělí.
Každý je jiný, ale přesto mi tři z nich sedí, teď se dozvíte, které to jsou.
Goodbye dry...
Bohatý vyživujicí krém
Tento krém je pro suchou až velmi suchou pleť, kterou mám já. Je tedy hned jasné, že mi vyhovoval nejvíce. Konkrétně je to ten růžový. Jeho konzistence je ze všech nejhustší.
Byla jsem překvapená, že na to, že je tak hustý tak nemastí, rychle se vstřebává a je moc příjemný. Obličej skvěle hydratuje a to je pro mě to nejdůležitější, jak už jsem se několikrát zmiňovala. Jednoznačně můžu říct, že vzhledem k poměru cena-kvalita je jeden z nejlepších, které jsem zkusila.
Obsahuje olej z kamélie a rostlinný elixír.

Oh! So matte
Svěží zmatňující krém
Zelený je pro změnu pro smíšenou až mastnou pleť, takže ten mi nevyhovoval, ale slyšela jsem na něj moho chvály od slečen, které mastnou pleť mají.
Naopak si myslím, že jeho konzistence je za všech nejlepší, ani ne hustý ani ne moc tekutý.
I když mám jinou pleť, tak jsem na sobě zaznamenala sjednocení pleti.
Zelený krém obsahuje výtažek ze zeleného čaje a rostlinný elixír.
 
Wake me up... 
Svěží energizující gel
Je určen pro unavenou pleť bez jasu. Je ideální po ránu, když chcete pleť rozjasnit a probudit. Jeví se  mi, že ráno pleť nakopne a ta dostane šťávu. Řekla bych, že ten bude vyhovovat témeř každému. Je ze všech nejtekutější, ale také se velmi rychle vstřebává. Barva je oranžová.
Obsahuje výtažek z citrusů a rostlinný elixír.
 
Start afresh 
Lehký zjemňující krém
Modrý krém je určen pro normální až suchou pleť, je tedy jisté, že mi určitě zrovna nevadil. Obsahuje výtažek z lotosu a opět rostlinný elixír. Tento modrý mě, ale tolik nenadchl jako oranžový a růžový. Jak se říká neurazil mě ani nenadchnul.
 
Krémy mě velmi mile překvapily. Všecny krásně voní a jsou na pleť moc příjemné, hydratují a rychle se vstřebávají, já myslím, že lepší být ani nemůžou.
Takže za mě určitě ano! 
Pokud byste chtěli vyzkoušet alespoň vzorečky mám na blogovém facebooku soutež!
 
Jaké vyhovují vám? Které jste vyzkoušeli?
 


15 comments:

  1. jůůů vypadají všechny tak skvěle! Vůbec jsem nevěděla, že takový krémíky od Garnier existujou :o

    ReplyDelete
  2. Už jsem si jich všimla v obchodě, ale nezkoušela jsem je...pravděpodobně by mi vyhovoval Wake me up :)

    ReplyDelete
  3. nejlepší je ta fotka, jak máš krémy ve vlasech !! perfektní nápad Dani :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Vypadají pěkně! A moc se mi líbí ty fotky :)

    ReplyDelete
  5. ta první fotka je hrozně ňuňu :D :)

    ReplyDelete
  6. ty krémy vypadají skvěle, už dlouho je chci zkusit :) a ta první fotka je super! :D :)

    ReplyDelete
  7. Zrovna dneska jsem poprosila mamku aby mi ten zelený koupila, tak uvidím. :) Už se na něj moc těším :)

    ReplyDelete
  8. to jsou strašně milé fotky!
    já mám zelený a je super, sice moc nezmatňuje, ale je staršně příjemný :)

    ReplyDelete
  9. ať už píšeš o čemkoliv, tak k tomu máš vždycky božské fotky ! :)

    ReplyDelete
  10. Super! Určitě si jeden koupím :)

    ReplyDelete
  11. Moc hezký článek:)) zatím jsem žádný nevyzkoušela

    ReplyDelete
  12. Lepší kozmeticky článok som teda ešte ani nevidela! Tie fotky je to perfektné! ♥

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    ReplyDelete
  13. Ta fotka je krásná:D ty vlasy a v nich ten garnier :)) so sexy :D
    jinak já miluji garnier výrobky, tak možná že tento taky zkusím ;)

    ReplyDelete
  14. Jee,moc pekné ftoka jak máš v těch vlasech ty krémy :)

    Byla bych moc ráda,kdyby jsi navštívila můj blog.Teprve začínám a návštěv nemám moc :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...