Saturday, July 20, 2013

Amsterdam is my love forever

Nikdy bych nevěřila, že navštívím tak nádherné město a taky bych nevěřila, že mě tak uchvátí. Ano, čekala jsem, že budu nadšená, ale ne tak, že budu  potom stále přemýšlet, jak nádherné by bylo tam žít. Tak krásné, romantické, historické, ale zároveň moderní, nadčasové a zábavné město je "můj" milovaný Amsterdam.



Ani nevíte, jak moc mi trhá srdce se na tyto fotky dívat, ale zároveň mi připomínají mnoho krásných vzpomínek.
Amsterdam není nijak extra velké město, i když se na první pohled může zdát. Inspirace je to sama o sobě a jakmile vykročíte ráno do ulic pohltí vás dřív, než stihnete mrknout.
Všude je inspirace, příjemní lidé a nepochybně kola!
Další úžasnou věcí na Amsterdamu je architektura. Setkala jsem se s názorem, že to člověka po čase přestane bavit, všechno na jedno brdo. Ano, neříkám, že to tak někdo nemá, ale já? Já rozhodně ne.Krásný byt v tak krásném domečku by mi vůbec nevadil.
Nemluvě o tom, jak moc chci teď jezdit na kole......
 .....či Vespě!<3
 Své zážitky si nechám pro sebe. Jedním z důvodů je i fakt, že nevím, který vybrat, protože kdybych vám je tady měla vypsat všechny bude to na hodně dlouho a jsem si jistá, že to by mě, ani vás zas tolik nebavilo. Myslím, že těchto pár slov, ale stačí k tomu, abyste viděli, jak moc pro mě Amsterdam znamená!

28 comments:

  1. Nevím proč, ale Amsterdam mě moc neláká. Jsem spíš na ty větší a víc známější města. Ale kdo ví, třeba jednou změním názor a podívám se tam :)

    ReplyDelete
  2. Fotky jsou krásné :) Úplně ses mi dostala do hlavy, chci tam taky! :) :D

    ReplyDelete
  3. Amsterdam je jedno z nejhezčích měst, kde jsem kdy byla, mým snem je tam jednou žít! A krásné fotky :)

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky :) Nikdy jsem tam nebyla, ale jednou se určitě podívám :)

    ReplyDelete
  5. Paráda,moc ti závidím!těsím se,že jestli se o prázdninách uvidíme,tak mi o tom popovídáš!:)

    ReplyDelete
  6. Amsterdam nieje niaky môj veľký sen, ale raz ho chcem navštíviť :) Strašne sa mi páčia tie bicykle :)Sú na každom rohu, nevedela som že holandčania takto športujú :D

    ReplyDelete
  7. :O neuveriteľne krásne fotky, tá atmosféra z tých fotiek ide až sem ku mne :°)

    ReplyDelete
  8. skvělý fotky, jednou bych se tam chtěla taky podívat :)

    ReplyDelete
  9. jůůůů, závidím! a jaaaaaaaaaak :)

    ReplyDelete
  10. Já ti to říkala !!! :) nádherné město :) jsem ráda, že sis to užila

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. V tom baráčku bych bydlela taky, krásné fotky!!

    ReplyDelete
  12. závidím ti, ja dúfam, že sa tam raz tiež dostanem :) krásne fotky :)

    ReplyDelete
  13. Great phots. I live in Amsterdam.
    Hope you had a great time :-)!
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    www.fromhatstoheels.com

    ReplyDelete
  14. Mluvíš mi z duše! Taky tam jednou hodlám žít, tak snad to vyjde :D Do Amsterdamu jezdím docela často a pokaždé objevím něco, co mě uchvátí. Zas a znova. Je to ideální město pro život...

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky, moc bych se tam chtěla podívat! Jen je škoda že si necháš zážitky pro sebe, aspoň třeba ještě jeden článek s pár zážitkama by si mohla přidat :) A nebo aspoń new in - co sis v Amsterdamu koupila :)

    ReplyDelete
  16. Moc pěkné fotky :) Muselo to tam být skvělé!

    ReplyDelete
  17. tak tam bych se taky jednou ráda vydala! <3

    ReplyDelete
  18. Hrozne moc bych tam chtela. Vsichni jsou z nej tak nadseni, chtela bych vedet a videt na vlastni oci proc :)

    ReplyDelete
  19. bola som tam raz, ale to len na pár hodín. určite by som tam znova išla aj na dlhšie, je to čarovné mesto :)

    ReplyDelete
  20. jedno slovo=bicykel :)

    http://cestchic-daniela.blogspot.sk/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...