Thursday, July 4, 2013

Boyfriend jeans

....Tak dlouho jsem po nich toužila a hledala ty pravé, kde se dalo, až jsem je nakonec paradoxně našla u maminky ve skříni! Ano, přiznávám, musím je jistit páskem, ale jinak mi sedí jako šité na míru. Naprosto jsem se do nich zamilovala a jsem si jistá, že je teď budu nosit pořád, jestli to nemyslím vážně, ať se propadnu.
Momentálně určitě někde pobíhám v amsterdamských uličkách a jsem šťastná jako blecha. Doufám, že přivezu moře nových věcí a vy se budete moci inspirovat. Mějte se krásně!





shoes-F&F, pants-UCB, tee-Pull&Bear, sunglasses-Lindex

16 comments:

  1. si krásna! :)
    asi by som sa mohla pohrabať niekedy u maminy v skrini :D

    ReplyDelete
  2. Takové kalhoty se mi líbí víc a víc!

    ReplyDelete
  3. haha, jsem jediná co vidí usmívající se džíny?:)

    ReplyDelete
  4. oo po takých veľmi túžim aj ja! Si krásna a užívaj Amsterdam!:)

    ReplyDelete
  5. Já taky pořád hledám ty pravé boyfriend džíny , ale pořád nic ! :/

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. parádní !!!! ty džíny ti padnou jako ulité :)
    xx

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Ty džíny jsou fakt paráda ! :-)

    ReplyDelete
  8. tohle ti tak hrozně moc slušíííí ! ♥♥

    ReplyDelete
  9. Tak ty jsou úžasný a hrozně ti seknou! jako fakt! <333

    ReplyDelete
  10. tie nohavice sú vážne super:) aj ja chcem :)
    http://cestchic-daniela.blogspot.sk/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...