Wednesday, July 31, 2013

Spunk

Už když jsem poprvé viděla zelenou mikinu KENZO s tygrem, věděla jsem, že je to láska na první pohled. Pak se tento vzor začal objevovat všude a mě to na chvíli přešlo. Avšak před nějakou dobou se mi opět tygr dostal pod kůži a já neodolala tomuto tričku. Nevím, co tomu pomohlo, ale vždy, když vidím onu KENZO mikinu, jsem naprosto bez dechu, nedutám a kochám se tou krásou.
Doplňky jsem úplnou náhodou zvolila stejné, jako v předešlém outfitu. Pravděpodobně mě kombinace krémových brýlí a mintového náramku baví. Ale třešničkou na dortu je dnes má nová kabelka, která je prostě...stále nemám slov!



shoes-Vagabond, skirt, bracelet, tee-H&M, bag-Zara

19 comments:

  1. Ta kabelka je nádherná! :O <3

    ReplyDelete
  2. tak tenhle outfit je hodně dobrej <3

    ReplyDelete
  3. ta sukně je stejně perfektní!

    ReplyDelete
  4. tohle je opravdu super danielko !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Jsi prostě nádherná! :) Hrozně ti to sluší!

    ReplyDelete
  6. Kabelka vypadá toršku jako ta od Phillipa Lima :-)

    ReplyDelete
  7. Moc se mi libi jsi vse sladila. A ta kabelka je super :)

    ReplyDelete
  8. Takovej dost nevýraznej tygr teda. Kabelka je skvělá ;)

    ReplyDelete
  9. bezvadný outfit, líbí se mi i prostředí, ve kterém je vyfocený :)

    ReplyDelete
  10. Super outfit :) Nádherně se směješ :)

    ReplyDelete
  11. Tričko je moc krásné! Ach bože, ty si kočka!<3 :)
    http://my-fashion-galaxy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Ty jsi takový náš brouček, ale krásný brouček. :) Nejparádnější outfit...

    ReplyDelete
  13. Veľmi pekná kombinácia, to tričko je perfektné! :). A tú sukňu na tebe vždy obdivujem.

    ReplyDelete
  14. Suprový tričko. Tygry jsem si v poslední době taky hodně oblíbila :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...