Monday, July 29, 2013

Comfort

Pár dní po vyfocení tohoto outfitu jsem navštívila svou krásnou a milovanou Vídeň, kde jsem doničila tyto své, taktéž krásné, (tedy už nějakou dobu ne) a milované loafers. Takže se jimi pořádně pokochejte, jelikož je zde vidíte naposledy.
První novou věc můžete vidět už v dnešním outfit postu. Je to tato halenka z H&M. Dovezla jsem si ji z Amsterdamu a udělala mi velkou radost. Něco takového jsem sháněla už delší dobu. Nechtěla jsem za kus hebké a průhledné látky dávat moc peněz, proto jsem stále vyčkávala.  Myslím, že to čekání a hledání se vyplatilo a já našla ideál.....



shoes-F&F, pants-UCB, bracelet,top-H&M
pictures by Natalia and mum

20 comments:

  1. skvelý otufit! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Prostě nádhera ,ten top je božský:-)

    ReplyDelete
  3. Moc moc ti to sluší!! Jsi strašně krásná!! A máš boží vlasy!!

    ReplyDelete
  4. halenka se mi hrozně líbí v kombinaci s džíny

    ReplyDelete
  5. Ta halenka je překrásná a moc ti sluší! :)

    ReplyDelete
  6. nááádherná blůzka :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. čtvrtá fotky mi vyrazila dech ! ♥

    ReplyDelete
  8. ta halenka je skvělá, moc ti sluší! :)

    ReplyDelete
  9. ti muselo byť riadne teplo! :DD

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky.Sluší ti to:)

    ReplyDelete
  11. Jsi nádherná a ta halenka ti neskutečně sluší! :O <3

    ReplyDelete
  12. Nádherná halenka a pro tvé jeansy bych asi vraždila. Jsou dokonalé! Všechno moc krásně sladěno :) Skvělý outfit.

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší, ta halenka je krásná! :)

    ReplyDelete
  14. ta halenka to moc sluší krásko :))

    ReplyDelete
  15. Moc se mi líbí kalhoty, ale nebylo ti teplo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nefotila jsem to teď v těch velkých vedrech:)

      Delete
  16. Love your style and your blog!! xx

    trendydust.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Great look!

    xx
    www.mariarubioblog.com

    ReplyDelete
  18. boží! :)



    http://nikolamills.blogspot.cz/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...