Tuesday, May 13, 2014

Magic place

Židovský památník! Místo, ze kterého dřímá silná energie... ať už pro někoho pozitivní, pro někoho právě naopak. Toto místo ve vás něco zanechá. U mě to byla radost... u někoho možná ne...
Rozhodně jsme však nemohly opustit toto místo, aniž bysme vyfotily pár fotek. Dopadly skvěle, fotek bylo víc než padesát, my byly šťastné a připravené toto krásné město (i místo) opustit. Skvělá tečka za příjemným výletem do Berlína, takže pápá Berlíne! Brzy nashledanou :)




shoes, shorts-Zara, tights-Bepon, shirt-F&F, sweatshirt-Stradivarius, trenchcoat-H&M

32 comments:

  1. Asi dostanu prank, ale stejně...myslím, že kdybys to místo vnímala, nenafotíš na něm outfitový post a už vůbec nepoužiješ větu "Nevím čím to je, ale toto místo ve vás něco zanechá" - je to pomník obětem holocaustu, ne Mariahilfer Straße...přijde mi to absolutně nesourodé, až neuctivé.
    /neber to jako hate.jen jsem to nějak neuměla přejít bez komentáře/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprosto souhlasím!

      Delete
    2. Bohužel musím souhlasit. Fotky jsou sice krásné a tobě to moc sluší, ale mrzí mě že si se přidala k té většině turistů kteří tam provádí podobné věci. Myslím že bychom měli projevovat úctu vůči těm milionem mrtvých, nejen stavbou památníků, ale i uvědoměnín si toho co se stalo a nezlehčovat pak takováhle místa.

      Delete
    3. Chtěla jsem napsat přesně to samé!

      Delete
    4. Z.May + Anonymous + Klára H + Anonymou = INKVIZITOR!!! Ženy prominou, ale vidíte do duše Daniely? Jak si opovažujete soudit? Co je neuctivé ? Foto na památníků? Co jste modlářky, že se nesmíme fotit u památníku? Ten kdo v srdci žije neumírá a ani není třeba památníků. Tím nezlehčuji holocaust. Ale co dělali Turci Arménům nebo Japonci Číňanům, to byl taky holocaust. A jaký!!!!! A znamená to snad, že tam nebudeme jezdit a fotit se, protože je to zneuctění?! Já na rozdíl do Daniely Vaše poznámky nechálu. Asi jste chtěly ukázat, že víte za co ten pomník je. Nikoho tímto nenapadám ani nesoudím. Nejsem Pán Bůh, ale docela mi příjdou Vaše poznámky nehodné.........

      Delete
    5. Taky souhlasím s holkami, že fotit tam zrovna outift na blog mi přijde nevhodné.

      Delete
  2. Wow, hodně luxusní prostředí na focení, věřím, že to ve člověku zanechá sakra dojem :)

    ReplyDelete
  3. Nene, vůbec se neomlouvej! Já tě chápu, ale došlo k nedorozumění! Já tu větu chtěla napsat úplně jinak a tak nějak mi vůbec nedošlo, že to takhle vyzní(spěch je mocný a zítřejší test z fyziky taky:D)! Upraveno a děkuji za názor!
    Popravdě...není to outfitový post, jsou to jen fotky z toho místa a všichni se tam takhle fotí a já na tom nevidím nic špatného :) Samozřejmě, má to místo hluboký význam, ale taktéž vypadá moc dobře a na fotkách vytvoří super efekt! Chápu, že je to pro tebe možná povrchní, ale já i mnoho jiných blogerek/lidí to tak vidíme a fotíme se zde. Ale děkuji a doufám, že chápeš, že na blog nebudu psát dlouhatánský článek o tom, jak na mě toto místo zapůsobilo. To si nechám ve své hlavě. Děkuji za pochopení a snad jsem aspoň trochu zmírnila tvé pobouření :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za vstřícnou a osvětlující reakci - cením si toho, že to bereš takhle.:) Nebylo to ani tak pobouření, jak spíše nepochopení. Holocaust mě hodně zajímá a tak jsem na všechny zmínky a odkazy citlivější, než bych možna měla být.:) A máš pravdu - tvůj blog není historický deník, abys popisovala dojmy, které tohle místo budí.

      Delete
    2. Jsem ráda, že se nakonec chápeme! :)
      Rozhodně tvou přecitlivělost vůči tomuto tématu chápu, je důležití se o to zajímat a nezapomínat na to, co se dělo (sama jsem vždy ráda za lidi, jako jsi ty, které toto téma zajímá)!
      Děkuji!

      Delete
  4. vždycky když takhle vidím fotky z míst, kde jsem byla, tak na mě padne schíza.. moc ti to sluší danielko !!!! ♥

    ReplyDelete
  5. zde jsem taky byla :D je to tam super ..takovy tajemny

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. fotky jsou krásné a z outfitu mě nejvíc baví trenchcoat, ten je vážně bezvadný..
    jinak co se tématu týče, podle mě, má každý právo na to, cítit se na tomto místě jinak..když jsme tam byli my (btw.taky jsme tam zakončili náš berlínský výlet), tak jsem se tam taky cítila dobře..vím, že je to památník a chápu jeho účel, ale to jaké pocity vyvolá je hodně individuální..všechno od filmů přes hudbu až po obrazy přece na každého působí jinak..úzkostlivě a mrazivě jsem se třeba cítila v židovském muzeu, kde byly naházené kovové obličeje, ve tmavé místnosti..

    ReplyDelete
  7. Mně se to místo líbí a fotky vypadají skvěle, tak proč toho nevyužít. Prostě super! :3

    ReplyDelete
  8. Pro někoho to je možná znehodnocení místa tímto, ale na druhou stranu je to zajímavé prostředí, které jen tak někde nenajdeš a mě se to líbí, navíc ti to strašně sluší. :)

    ReplyDelete
  9. Hodně pěkný outfit :)) V zajímavém prostředí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Košile se svetrem a roztomilé kraťásky<33 fotky jsou opravdu podařené

    ReplyDelete
  11. Ty fotky jsou vynikající! To místo mi uplně vyráží dech. Takže za mě super <3

    ReplyDelete
  12. Ty tvoje "školní" outfity jsou děsně super :)

    ReplyDelete
  13. Až se konečně jednou dostanu do Berlína, tak na tomhle místě musím mít minimálně jednu fotku! Všechny jsou nádherné!! A stejně tak i outfit! Mám moc ráda tvoje neotřelé kombinace!:)

    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  14. úžasné místo, plné dojmů... fascinuje mě, někdy se tam musím a chci podívat :)

    ReplyDelete
  15. nádherné fotky !! to místo musí byt opravdu ..silné'' - myslím, že se chápeme :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Vznikly nádherné fotky!!! :) ♥

    ReplyDelete
  17. nemam moc ráda puntíkaté silonky, ale ty a Andy ze StyleScrapbook jste asi jediné, na kom se mi fakt líbí :))

    ReplyDelete
  18. Trenchcoat a boty !!! <3

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Úžasný fotky a samozřejmě i outfit! ;)

    ReplyDelete
  20. ty fotky jsou krásné,je to kouzelné místo,jednou bych se tam taky ráda podívala :)

    ReplyDelete
  21. Nemáš v plánu udělat někdy i random články apod?? :)) Přijdeš mi (a určitě nejenom mě) jako strašně zajímavá a zvláštní osobnost, takže by bylo určitě fajn dozvědět se o tobě něco víc! ;-) :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takové články v plánu nemám. Já nevím, co bych do toho článku psala... Ale pokud tě cokoliv o mně zajímá, můžeš se mě zeptat na asku :))

      Delete
  22. Ja si naopak myslim, ze kazdy se muze fotit, kde chce. A tim, ze se nekdo nekde vyfoti, neznamena, ze pamatkou opovrhuje ci nechova uctu k obetem holocaustu. Myslim, ze foceni rozhodne neni tim nejhorsim, co tam turiste provadi, nedavno ve zpravach byl zrovna clanek, jak je pamatnik poskozeny apod. A Danielka navic udelala hezky fotky, takze ;D

    ReplyDelete
  23. Vcelku chápu ty komentáře ostatních, na druhou stranu na focení není nic špatného, něco jiného by bylo kdybys tam vandaličila :D A nutno říci, že se fotky VÁŽNĚ povedly, palec nahoru! :))

    xoxo
    Angelika


    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Moc mne baví komentáře plné emocí. A když je to o něčem. Nejenom... sluší ti to, jsi skvělá, krásné fotky atd. Musím moc poděkovat Josefovi. Rozšířil mi obzor ohledně holocaustu. Já vůbec nevěděla, že byl páchán i na Armenech či Číňanech a dalších.... Snažím se to nyní nastudovat... tak hledám a čtu.
    Vidíš, Danielko, jak záslužný a významný je Tvůj článek. A není to žádné zneuctění. Naopak jsi pomník ohromně zpopulárnila a o to víc si lidé připomenou památku a více se zamyslí. Více článků a komentářů plných různých názorů :-D

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...