Saturday, May 17, 2014

Striped t-shirt

Dle mého názoru je jedním ze základních kousků šatníku černobílé pruhované triko. Není nudné, dobře se kombinuje a vypadá skvěle . Ale...problém nastává ve chvíli, kdy se vydáte na lov takového pruhovaného trika. Myslíte si, že přeci bude v každém obchodě, ale ne. Jednou jsou proužky moc velké, potom zase moc malé, tričko je moc uplé nebo naopak moc volné...a tak to jde dál a dál a vy odcházíte s prázdnáma rukama a slzičkou na tváři, (obrazně řečeno samozřejmě!). Já na tom byla až do nedávna dost podobně, jenže pak jsem uviděla tohle a věděla jsem, že je přesně takové, jaké hledám. Proužky akorát a střih je lehce oversized, což se mi líbí...
Máte pruhované triko ve vašem šatníku nebo to pravé stále hledáte?



shoes-Stradivarius, pants, t-shirt-Choies(here, here), bag-Zara, sweater-Primark, hat-Tally Weijl

28 comments:

  1. pruhovaná trika mám dvě, ale v tmavých barvách a upnutějšího střihu :) celkově se mi kombinace líbí, baby blue svetr (nad tím se rozplývám :D), jen mě trochu zaráží kombinace lodiček a čepky...ale je pravda, že tyhle dny bylo venku fakt hnusně, akorát mě by byla na nohy asi zima :)

    www.freckledstyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný oufit Danielko:) Moc se mi na tobě líbí tento elegantni styl:) a ten baby blue svetrik..:) krása:)) začínam s blogem, tak budu ráda za každý komentář a radu:)

    ReplyDelete
  3. Teda Dani, zase skvělý outfit, líbí se mi hrozně moc ten baby blue svetr <3 A s lovem na pruhované tričko to máme podobně, já třeba zas vůbec nemůžu sehnat klasickou bílou košili, vždycky blbej střih, délka nebo rukávy :(

    ReplyDelete
  4. Krásny outfit a myslim, že pruhované tričká mám približne tri alebo štyri a je mi to úprimne jedno či opticky "rozširujú" alebo nie, vždy ich budem nosiť.

    ReplyDelete
  5. The shirt and pullover/sweater - just a perfect combination for these kinda like rainy-spring days & stripe shirts are ALWAYS welcome in my wardrobe as well!;)

    Have a wonderful weekend!

    Yours,
    NIKA Bittner

    ReplyDelete
  6. To je moc super! Chápu že sehnat přesně to, co se ti vytvoří v tvých představách je těžší (sama to moc dobře znám), ale nakonec jsi dopadla skvěle!

    ReplyDelete
  7. Super outfit!!! :) Líbí se mi ta kabelka! ♥

    ReplyDelete
  8. já miluju pruhovaný trička! :) a moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  9. Máš úplnou pravdu. Připadá mi, že je to takhle se všemi těmi základními kousky oblečení. Myslím si, že to najdu všude a nakonec obíhám úplně všechno a pořád jsem nenašla to pravé. Hrozný! Já mám bílé triko s modrými pruhy, ale s černými to správné ještě ne. Tohle je vážně skvělý a v celém tom outfitu ještě lepší. ♥

    ReplyDelete
  10. Já si plánuji také nějaké proužky do skříně pořídit, jen furt nemůžu najít to pravé, přesně jak píšeš ty. Je to šílený, haha. Jinak outfit je super! <3

    ReplyDelete
  11. tie botičky mám aj ja a mám pocit že na mne nikdy nevyzerajú tak dobre ako na tebe :/
    ale si skvelá, nie je nad pásiky!!!

    ReplyDelete
  12. Mám hrozně ráda jednoduché outfity a na tobě obvzlášť! Sluší Ti to jako vždycky! :) Takové tričko bych taky chtěla..

    ReplyDelete
  13. Mám a mám jich víc a pořád bych kupovala další! A to tvoje je super, stejně jako ta čepka!!:)

    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  14. pořád hledám.. :D moc se mi líbí ta čepice, outfitu dodává takový to něco :) :D

    ReplyDelete
  15. ten svetřík má úplně krásnou barvu!! :) a celkově super outfit! :)

    ReplyDelete
  16. Krásnej outfit! Já mám takový modrobílý, takže aspoň něco, ale rozhodně s tebou souhlasím :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  17. tak toto je super mám rada origínalne outfity ale tá čiapka mi k tým topánkam nesedí :)

    ReplyDelete
  18. Přesně jsi vyjádřila moje myšlenky, taky sháním proužkovaný crop top a nikde nic, když už nelíbí se mi barva, proužky aj....:,-( pořád hledám a hledám....jinak...moc ti to sluší jsi krásná ;-) a závidím že ty máš to svoje tričenko ;-)

    ReplyDelete
  19. Prúžkovaných tričiek hneď niekoľko mám, ale stále hľadám to pravé. A ten modrý sveter máš nádherný <3

    ReplyDelete
  20. Danielko, opravdu mi nejde do hlavy, jak tak vždycky zvládneš vytvořit dokonalou kombinaci barev a různých kousků v šatníku, oblékáš se lépe než většina 20ti, 30ti letých slečen a to si zaslouží obrovskou pochvalu, ode mě ji rozhodně máš ! Zbožňuji tvůj styl :-)
    Já jsem teď kompletně 'přetvořila' blog a dělám WEBDESIGN na zakázku, kdyby jsi měla zájem, budu ráda :-)

    http://shinynewdesign.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. moc hezké :) já mám problém sehnat hezké pruhované triko a tohle teda vypadá na první pohled dokonale :)
    a lodičky o těch ani nemluvím, úžasné! :)

    ReplyDelete
  22. zamilovaná do modrej farby na tom svetry

    ReplyDelete
  23. Já si nedávno konečně pořídila mojí vysněnou proužkatou košili, taky jsem na ní narazila neplánovaně. Mám jí strašně ráda a nosím jí snad neustále :D
    Moc ti to sluší, ale to není žádná novinka :)

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. tenhle ležerní styl ti moc sluší...mě by neslušel ale na tobě vypadá moc dobře :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  25. mám, ale dalo mi neuvěřitelnou práci sehnat to " pravé "....

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...