Monday, May 26, 2014

Patterned shirt

Trička jsou sice fajn, ale košile mě bavily vždy víc...obzvláště ty s nápaditým potiskem. Jedna taková mi přibyla do šatníku nedávno. Líbí se mi na ní nejvíc to, že každému připomíná něco jiného. Rozbitý bílý kámen, mramor atd. (do komentářů mi rozhodně napište, co na ní vidíte vy!). Navíc jsou košile vzdušné a příjemné, což se v parných dnech hodí. Byla jsem ráda, že se včera k večeru trochu ochladilo a já mohla ještě vytáhnout svůj krásný trenčkot z Berlína. Ale víte, co mě baví na tomto outfitu nejvíce? Můj messy drdol. Fajn změna oproti mé věčně rozpuštěné hřívě! Co říkáte?



shoes-Zara, skirt, trenchcoat, hat-H&M, shirt-Choies(here)

36 comments:

  1. Mne pripomína popraskanú púšť a ten tvoj klobúk žeriem! Je skvelý..:)

    ReplyDelete
  2. naprosto úžasná košile!:)

    ReplyDelete
  3. aaah ten klobouk ti skvele sedne :)

    ReplyDelete
  4. Messy drdol je fajn, je to změna a vypadáš v tom úplně jinak! košile - mě to přijde jako vyprahlá zem (i když je to teda v bílé :D ) nemá stejnou i Bára Ondráčková z Voguehaus?:)

    www.freckledstyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrý nápad...vyprahlá zem!
      Ano, má ji též :))

      Delete
  5. SKvělý, originální kombo, Danielko <3 ten kabát závidím! :D

    ReplyDelete
  6. Nádherný outfit! a Ten trenč je fakt úžasný!!!

    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  7. Sluší ti to :)) Vypadáš starší. A mně to připomíná popraskané dinosauří vejce :D

    ReplyDelete
  8. Košile je opravdu moc super! Vzor mi připomíná popraskanou zem někde v pusté poušti. Jinak tento drdol si dělej častěji, opravdu moc ti sluší!<3

    ReplyDelete
  9. Kouzelná:) A košile je supr... líbí se mi i taková sukně. Celkově ten potisk žeru :D

    ReplyDelete
  10. you look just gorgeous, honey!

    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    ReplyDelete
  11. Ta druha fotka je bozi :)) vypadas fakt krasne, kosile je super, ja v ni taky vidim mramor a desne se mi to libi! A ty vlasy mas takhle bajecny, nos messy drdol casteji ;)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  12. Super outfit!!! :) Sluší ti to! ♥

    ReplyDelete
  13. S tím drdolem máš pravdu! Úplně skvěle to celé oživil... hrozně se mi tenhle článek líbí .)

    ReplyDelete
  14. fakt parádny potisk..asi najoriginálnejsi co som videla zatial a originalita sa cení. Palec hore :)

    ReplyDelete
  15. Krásná! :) Moc ti sluší ten klobouček.

    ReplyDelete
  16. FLAWLESS look!

    -gaia
    http://sparklerage.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  17. Wau tak tieto fotky vyzerajú ako z Americkej ulice .. nie si tam náhodou niekde pri tých krásnych uliciach s týmy úžasnými veľkými domami ? ! :D Tieto mramorové printy na oblečení zbožňujem ! už som videla aj taký mac *.* :D ! Ten outfit je vážne kúzelný !

    ReplyDelete
  18. Ten drdol je fakt super, ale mně se asi nejvíc líbí ten klobouček a trenčkot! A košile mi připomíná rozpraskanej chodník (teda trošku čistší, než jaký uvidíš normálně na ulici :D) nebo takový ty praskací laky na nehty :) rozhodně je ale super a otiginální :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  19. Že ti to sluší je už asi zbytečné psát :)
    mě připomíná šupiny nebo praskliny, košile taky miluji, jenom škoda že jsou v drtivé většině na skrz průhledné :D

    ReplyDelete
  20. Boží! Taky mi připomíná vyprahlou zem v černobílém provedení ;)

    ReplyDelete
  21. mramor to je. Mramor!!! Já jsem z tebe hotová. Ty si dáš jen rtěnku, žádný make up, žádnou řasenku, žádnou linku, žádný krycí krém. Prostě nic. Prostě jen tak, jak my všichni ostatní, když ráno vstaneme a jdeme do koupelny na 20 minut ze sebe udělat člověka.... Nu, a ty tak jdeš nafotit fotky na blog, kde neseš svoji kůži na trh... Nu, a vypadá to fantasticky.... Věřím, že když skočíš do bazénu a výjdeš z něj celá mokrá, vypadáš pořád stejně... úžasně... Nu, toto štěstí já tedy nemám.... smekám....

    ReplyDelete
  22. ta košile je skvělá, mě tyhle typy teď baví snad ze všeho nejvíc je i tak hezky minimalistická, černobíla <3

    ReplyDelete
  23. Ten trenčkot vypadá děsně fajn a lehký :-) A mramorová košile taky super!

    ReplyDelete
  24. Veľmi pekný outfit a ta košeľa je božská! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  25. Je to divné, ale připomíná mi Velikonoce, taková ta popraskaná vajíčka.:D..Ten klobouk je skvělý'!:)

    ReplyDelete
  26. klobúk z h&m, kúpila si si ho teraz niekedy či dávnejšie?
    vyzeráš super :)

    ReplyDelete
  27. Si nádherná! <3

    ReplyDelete
  28. ten klobouk tomu dodává šmrnc úplně <3

    ReplyDelete
  29. Ti taký drdol pristane...som ťa ešte tak myslím nevidela na fotkách. Krásne! <3

    ReplyDelete
  30. tak tohle se hodně povedlo :) vážně skvělá kombinace barev a střihů, Tvůj styl si mě získává stále víc a víc!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...