Thursday, May 1, 2014

Spring/Summer Shoes 2014

První máj...lásky čas! Proč se tedy dnes nevěnovat botám, které jsou jisto jistě láskou každé ženy!
Já mám většinou problém vybrat si ideální boty, ale toto jaro a léto je, co se týče výběru obuvy a trendů, jako dělané pro mě! Tak se na to pojďme podívat...

1. Jako první jsou tady sandále inspirované Berkenstock, (ty jsou mimochodem taky úžasné!). Věřím, že mnoho z vás je odmítá, někdo právě naopak. Jsou pohodlné, minimalistické...jako dělané pro mě!
 2. Espadrilles, které přímo křičí LÉTO! To jsou boty pro rozpálené letní dny naprosto nezbytné. Vnést do víru velkoměsta trochu té plážové pohody může být fajn.
3. Nějaké ty černé sandále na podpadku se v botníku nikdy neztratí...

4...a nude taky ne!

5. Slip-ons...víte, že pro tenisky mám slabost a pro slip-ons jakbysmet. Je libo černé? Bílé, mint či vzorované? Nejlépe všechny!

6.Nakonec něco extravagantnějšího...co říkáte mules? Opět černé, pohodlné a variabilní. Všechno je, jak má být, tak proč působí tak odlišně?
Jaké jarní/letní boty toužíte vlastnit vy?

20 comments:

  1. všechny všechny všechny!!!! och! mám to úplně stejně, tenhle rok vyloženě přeje botám podle mého vkusu..každý rok jsem trpěla u výběru letních bot, ale letos nevím které chci víc :)

    ReplyDelete
  2. hrozně se mi líbí slip-ons :)

    ReplyDelete
  3. no... chci je všechny to je v háji :D

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. U mě opět vítězí conversky a slip on :)

    ReplyDelete
  5. Ty nude lodičky jsou úžasné :) Espardilles nebo slip-ons by se mi hodily :))

    ReplyDelete
  6. Asi potřebuju všechny!! :D I když bez espadrilek bych se obešla:)

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Slip-ons z Topshopu mám v bielom a čiernom a sú naozaj pohodlné a vyzerajú úžasne so všetkym :)

    ReplyDelete
  8. ja bych brala naprosto všechny :D hlavně bych si chtěla pořídit birkenstocks a právě nějaké takový nude sandálky na podpatku, ty jsou super! :) jo a espadrillky určitě taky, ale spíš než ty krajkové bych si vybrala tu metalickou verzi, co je zrovna v H&M v prodeji :))

    ReplyDelete
  9. Taky mám zálusk na Espadrilles a nutně potřebuju ty béžové krásky ze Zary!! :D

    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  10. Ty nude jsem si zkoušela a nedá se v nich chodit :// Ale jinak bych všechny botky ze Zary brala <3

    ReplyDelete
  11. Ty nude vypadají perfektně, jinak asi pořídím Toms a mém několikery slip-on Kedsky.. :-)

    ReplyDelete
  12. espardilles, slip-ons, vansky, conversky! ♥ dobrý výběr! dokonce i do těch sandálů bych možná šla :D

    ReplyDelete
  13. všechny jsou úžasné,sakra!!! :))

    ReplyDelete
  14. Bez sandálek na podpatku :-) v Zaře mají spoustu krásných, bohužel, na oko rozhodně lepší než na chůzi...

    http://freckledstyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. Top shop! Brutalne! :) mam velmi rada tvoj blog :)

    ReplyDelete
  16. Slip-ony jsem si nedávno pořídila z Topshopu a paráda, mám s nimi na svých stránkách už jeden outfit a myslím, že brzy přidám další. Teď ještě nějaký pořádný espadrillky a budu spokojená :-)

    www.poshlife.cz

    ReplyDelete
  17. Zara vede, ale byla jsem včera a Stradivarius mě dostal! :3

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...