Saturday, November 3, 2012

1. Birthday

Měla jsem v plánu udělat tu recenzi, ale pak jsem si vzpomněla na to, že 3.listopadu 2011, byl publikován první článek na mém blogu. Ten stejný den jsem si ho taky založila. Ano, je to už rok, co blog mám. Díky blogu jsem se seznámila se skvělými lidmi a dozvěděla se spoustu zajímavých věcí, jednoduše mi blog změnil život a já doufám, že bude mou součástí ještě, aspoň dalších 10 let:D
 FAKTA

1.
MOC VÁM DĚKUJI, ŽE MŮJ BLOG NAVŠTĚVUJETE A ČTETE, PROTOŽE BEZ VÁS BY TEĎ NEMĚL KOLEM 31000 SHLÉDNUTÍ<3
2.
NA BLOG BYLO PUBLIKOVÁNO NECELÝCH 100 ČLÁNKŮ:)
(vím, měla bych se zlepšit)
3.
BLOG MÁ 361 NEJÚŽASNĚJŠÍCH PRAVIDELNÝCH ČTENÁŘU<3<3
4.
BYLO MU VĚNOVÁNO VÍCE, JAK MILIARDA ÚSMĚVŮ, ZA TO, JAK MĚ TĚŠÍ:)
(za to, by měl poděkovat hlavně vám!) 

 


17 comments:

  1. já jsem tak ráda, že jsem tě poznala gratuluju a jen tak dál!
    můj blog bude mít za asi měsíc a něco druhé narozeniny :D

    ReplyDelete
  2. hoodně štěstí,zdraví!:D
    bane :) plno nových čtenářů a ať ti to jde stále tak skvěle!

    ReplyDelete
  3. Gratulujem :)) dúfam, že sa ti bude dariť a budeš mať chuť blogovať ešte dlho :)

    ReplyDelete
  4. tvůj blog je skvělý! ať se mu daří i nadále <3 a ty máš stále chuť na něm pracovat :))

    ReplyDelete
  5. gratuluju, paráda.) a bude lépe a lépe!

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday!!A Gratuluji!!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. gratuluji! :)) jen tak dál...

    ReplyDelete
  8. Vše nejlepší :-* přeji mnoho dalších úspěchů a moc mě tvůj blog baví ;-)

    ReplyDelete
  9. Gratuluji, jsi skvělá a krásná blogerka;))

    ReplyDelete
  10. Gratuluju! Doufám, že tě bude blogování ještě dlouho bavit, protože mě pročítání tvýho blogu baví dost!! :)

    ReplyDelete
  11. gratulujem! :)

    lucyslifegallery.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Máš skvělý blog a doufám že i příští bude pořad takový! Jen tak dál ;)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...