Wednesday, November 21, 2012

Just Tonight

 Konečně se vám ozývám! Poslední tři dny byly snad nejnáročnější za celý školní rok. Ale, tak jsem zpět a doufám, že budu mít na blog, co nejvíce času. Tento outfit je ještě z víkendu. Mám na sobě opět skvělý chlupatý svetřík, zkusila jsem si vzít kraťase, které se děsně mačkají, ale to už jsem vám jednou psala TADY:)) Po dlouhé době jsem outfit hodně oživila a to červenou kabelkou. Příjde mi, že se moje fotky dost zhoršují, nechápu, proč...:(((( V létě byly opravdu krásné a teď, achjo, nevíte, co s tím??? Stejně je to tím, že nesvítí sluníčko:D
FACEBOOK


/shorts-F&F/shoes-GEOX/bag-vintage/sweater-Nowistyle/hat-C&A/

17 comments:

  1. červená kabelka to krásně rozzářila !!

    ReplyDelete
  2. To se ti podle mě jen zdá... Mě se zdají být pořád krásně kvalitní a ostrý :)

    ReplyDelete
  3. kšiltovku jsem nikdy nenosila... sakra tobě to vždy tak sekne...!

    ReplyDelete
  4. Sluníčko mi také moc chybí ;/
    snad brzy vyleze...
    popravdě se mi na outfitu nelíbí kraťasy,
    ale každý má svůj styl ;)

    ReplyDelete
  5. Tohle je styl!! Něco jiného než všichni ostatní. Krása, nádhera, originalita.

    ReplyDelete
  6. ty si tak nádherná a fotky tiež!:)

    ReplyDelete
  7. Ty jsi stejně boží! Ať už si oblékneš cokoliv, sedne ti to perfektně ;)

    ReplyDelete
  8. Jsi super! Označila jsem tě v jedne anketě u mě na blogu, tak bych byla moc ráda, kdyby jsi se zučastnila :)

    ReplyDelete
  9. mě se to líbí mega a fotky jsou úžasné!

    ReplyDelete
  10. Ty šortky se mi nelíbí, navíc ti v nich musela být hrozná zima! Ale kabelka a botky, jů :)

    ReplyDelete
  11. Fotky jsou tak i tak skvělý! Ale počasí tomu hodně dodá no :(
    Krásko :)

    ReplyDelete
  12. Just tonight je podle jedný písničky od THE PRETTY RECKLES???

    ReplyDelete
    Replies
    1. zbožňuju ju...:))( no i když Make me wanna die je možná lepší :P)

      Delete
  13. Jéj tá kabelka je super :) pekný outfit

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...