Sunday, November 25, 2012

I have something camo

O víkendu jsme byli u babičky, odkud jsem si opět dovezla spoustu věcí. Mezi nimi byla konečně moje první camo věc<3 Je to taková taštička na celý nepromokavý komplet, ale děda byl tak hodný, že mi ten obal nechal:) Budu ho samozřejmě nosit jako psaníčko, ale jsem si jistá, že pořád, protože jsem se do něj zamilovala. Měla jsem možnost vidět se se Sárou a Helčou a doufám, že to ještě několikrát zopakujem, protože jsem holky ráda poznala a byly mi moc sympatické(já jim snad taky:DDDD):)! Co říkáte na camo vzor vy?
FACEBOOK

22 comments:

  1. camo vzory mi připomínají dětství :D
    neumím si představit jak to budeš nosit jako psaníčko.. jako k šatům?:O
    na druhé fotce ti to moc sluší!

    ReplyDelete
  2. nemám nic camo,ale ráda bych si pořídila košily nebo kalhoty :)

    ReplyDelete
  3. ne ve všem a u každého se mi camo vzor líbí:) máš krásný obličej...

    ReplyDelete
  4. Vyzerá to fajn :), tiež nevlastním nič zo s týmto vzorom

    ReplyDelete
  5. Ja si to viem predstaviť aj k šatom, to by sa dalo super skombinovať :)
    Pozývam ťa na moju giveaway: http://nathaliemode.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  6. podla mna je ten vzor super!chcela by som parku alebo len take sako.inak pekne fotky:)

    ReplyDelete
  7. super psaníčko!taky si ho umím představit k čemukoliv! :)

    ReplyDelete
  8. jsem asi jedná z mála, ale já tohle nějak nemusím :)

    ReplyDelete
  9. Krásna taštička,najmä ten vzor je skvelý.

    ReplyDelete
  10. Já tenhle vzor moc nemusim, ale chápu, že mnoha lidem se to líbí a nosí to rádi :) A moc ti to na fotce sluší

    ReplyDelete
  11. je super, pacilo by sa mi este viac s nejakym malym vybijanim:)

    ReplyDelete
  12. Super, si zlatá uplne :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší :) mě se tento styl líbí ;)

    ReplyDelete
  14. camo vzor momentalne milujem, uvidim kolko mi to vydri..
    inac si uzasna :))

    ReplyDelete
  15. Myslíš maskáče? :-) Hezký kontrast!

    WorldByBella

    ReplyDelete
  16. to je super!
    a závidím ti, že jste se viděly s holkama, taky bych je chtěla poznat!

    ReplyDelete
  17. Jé, to jsi měla skvělou možnost teda, se Sárkou a Helčou :) A camo vzoru jsem teda vážně nepropadla, líbí se mi to u málokoho a to ještě v hodně malé míře, tohle "psaníčko" ještě jde, ale celou bundu.. Ne :D

    ReplyDelete
  18. Camo vzor mám ráda, ale některý se mi třeba nelíbí :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...