Monday, November 26, 2012

Black, skull and burgundy

Dnes jsem pro vás hned vyfotila outfit s novým "psaníčkem". Opravdu jsem si ho oblíbila. Dnešní počasí bylo fajn, ale ve čtvrtek už má sněžit. Celou věčnost jsem se na sníh těšila, ale teď....Nojo, holt, budeme muset už brzy chodit nabalení, jako eskymáci. Já už se tak těším na jaro:D Na sobě jsem měla samozřejmě ještě kabát, jinak by mi byla zima. Zítra mám strašně dlouho školu, takže se musím pořádně prospat a musím se rozhodnout na jakou školu jít!:D
FACEBOOK


34 comments:

  1. ten šááál <3 moc ti to sluší

    ReplyDelete
  2. na předposlední fotce jsi úplně roztomilá! :))

    ReplyDelete
  3. to tričko a celý outfit na jedničku :3

    ReplyDelete
  4. naprosto úžasné i s psaníčkem!
    já jsem ráda, že se rozhoduju až po matuře :D

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší!! Taky mám zítra dlouho školu :/ Mám pocit, že se tam buď zbláznim nebo usnu :D

    ReplyDelete
  6. Ta šála je úžasná. Líbila by se mi i v šedé barvě :)

    ReplyDelete
  7. Moc ti to sluší a tu šálu chci! :)

    ReplyDelete
  8. dokonalaa jses, sala a sako <33

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. ta kombinace camo a vínové se mi hrozně líbí :)

    ReplyDelete
  10. krásná jednoduchost, sluší ti to:)

    ReplyDelete
  11. tohle se mi moc líbíí a ať se dobře rozhodneš :)!!

    ReplyDelete
  12. juuu ten šál, kterej jsme kupovaly společněěěě♥

    ReplyDelete
  13. ta v chůzi je skvělá! sluší ti to))

    ReplyDelete
  14. líbí se mi to, opravdu pěkné :)

    ReplyDelete
  15. vyzerá to super! ten šál je úplne úžasný!

    ReplyDelete
  16. wow dear!You lok amazing and stylish!Im in love with the jacket,and totaly in love with this scarf!Amazing!Love ur blog so Im folowing you now!Hope u can folow me back <3 kisses

    ReplyDelete
  17. paci sa mi sal aj klip vo vlasoch :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  18. pekne pekne:)len tie nohavice tie nejak divne visia na kolenach:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jono, už mi pomalu odchází. Mám je dost dlouho a už jsou vytahané:D Děkuju všem!

      Delete
  19. super outfit, ta sala je moc pekna!!

    ReplyDelete
  20. Skvěle si to zkombinovala :)
    moc ti to sluší!:))

    ReplyDelete
  21. to psaníčko je dokonalýýýýý!!!!! :) Tobě to zase tak sluší! :)

    ReplyDelete
  22. slusi ti to :) myslim ze se hodis na modeling)


    P.S.: Zapoj se na giveaway na mym blogu:)

    ReplyDelete
  23. Dobrý nápad se psaníčkem! :) Vnuknula jsi mi nápad "D

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...