Friday, November 2, 2012

First experience

Dnes mi přišel první balík ze spolupráce, ze kterého jsem naprosto nadšená, zítra vám napíšu recenzi a v neděli nebo v pondělí hned první outfit! Taky jsem se dnes viděla se skvělou Terezkou, která mě vyfotila, takže díky ní je tady po týdnu článek. Vím, jsem strašná, ale...:D V poslední době mám trochu krizi kvůli příjímačkám a všemu. Pomalu se začínám srovnávat s tím, že tento školní rok bude jen o škole a o ničem jiném. Přála bych si, abych už byla někde na škole a mohla si říct:"Uf, je to za mnou", ale to se nestane, protože se zase budu muset snažit o dobré známky a budu si muset navyknout na nový režim. No jo, život není pěříčko:/
FORMSPRING


/shoes-GEOX/pants,sweater-HßM/

23 comments:

  1. Ten svetr je dokonalost sama! Moc ti sluší :)
    Mě čekají příjímačky příští rok, tak si užívám ještě poslední týdny relativní svobody a pak už budu muset zabrat.. Každopádně hodně štěstí!! :)

    ReplyDelete
  2. Super!
    Miluju tvůj styl!


    www.pavlinajavurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. škola trápí snad každého, ale neboj...život je občas boj, ale stojí za to:)

    ReplyDelete
  4. Úžasný,Ty jsi úžasná!! Luxusní styl,proste perfektní!! :) <3

    ReplyDelete
  5. krásna si, každý jeden kúsok je super, ale najlepší je kabát :))
    a s tou školou súhlasím, už chcem byť na výške
    Curly :)

    ReplyDelete
  6. ty jo, ty jsi všude vždycky tak krásně roztomilá! :D :)
    Super ourfit!

    ReplyDelete
  7. My máme denně 4 písemky a zkoušení.. Začínám chápat, co to je maturitní ročník.. :D:/ Jinak nejlepší kalhoty.. :)) Škoda, že já bych v nich vypadala jako vepřík :D

    ReplyDelete
  8. Líbí se mi, jak šála krásně ladí ke kalhotám. :)

    ReplyDelete
  9. SUper, tešim sa na recenziu...a ako si s nimi zacala spolupracovat? napisali ti oni alebo ty? :) a velmi ti to pristane :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Krásné, jen bych zvolila jiný účes :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. tak tohle je docela omyl..

    ReplyDelete
  12. ty barvy dohromady jsou skvělé, strašně mě bavíš!
    a uvidíš, že přijímačky budou v pohodě, já už jsem jedny dělala a určitě to dáš v pohodě!

    ReplyDelete
  13. Máš nádherný svetřík ! Taky si teď děláš starosti z přímaček, achjo..

    ReplyDelete
  14. ahoj, máš u mě nominaci na tag, tak kdybys chtěla, budu moc ráda, když se zúčastníš ;)
    http://theblondetime.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-odpovedi.html

    ReplyDelete
  15. přeju hodně štěstí, na střední to bude super, uvidíš! ;)

    ReplyDelete
  16. sluší ti to:))) a ten svetřík je z konceptu divided, že ?

    ReplyDelete
  17. Fot'áky jsou úžasné!:))
    hel.blabla@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. Úžasná barva svetru.Přesně takovou jsem si objednala sukni.Moc ti to sluší ;))

    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...