Friday, November 23, 2012

Christmas coming


Je teprve listopad a už můžete všude vidět věci poutající na Vánoce.Chtěla jsem to tu tímto článkem taky tak naladit a myslím, že se to i povedlo:) Na Vánoce se strašně těším, miluju tu atmosféru a všechno kolem. Dnes byl opravdu skvělý den, protože jsme jako 9-ťáci velkolepě slavili Thanksgiving day i s krocanem:D Taky jsem dnes navštívila veletrh středních škol, díky, kterému jsem si udělala definitivně jasno o tom mezi kterými školami si budu vybírat. Jsem  z toho celá nervózní, ale tak nějak to dopadne:)) Na víkend se těším a moje nálada se během posledních dnů opravdu zlepšila, takže...Life is hard
but worth it!<3
FACEBOOK


Všechny tyto ozdoby jsou z našeho květinářství:))

20 comments:

  1. no jo, už za měsíc..
    krásné fotky

    ReplyDelete
  2. Tenhle článek mi zvedl náladu :)

    ReplyDelete
  3. to jsou krásné fotky! Pěkná inspirace!:)

    ReplyDelete
  4. krásný fotky. A taky miluju tu vánoční atmosféru, vůně svíček, cukroví, čerstvého stromku a do toho běží nějaká stará pohádka v televizi. To můžu :)

    ReplyDelete
  5. ooo, teším sa na vianoce:) A krásne doplnky,:)

    ReplyDelete
  6. já jsem z toho celá nesvá, nevím nějak ještě ty Vánoce necítím, ale těšíms e to jo a moc :)

    ReplyDelete
  7. aaa nechte toho všeci s těma vánocema!!:D

    ReplyDelete
  8. jo už za měsíc, já miluji Vánoce :-)
    Tereza♥

    ReplyDelete
  9. Krásné fotky. Taky jsem byla v pátek na burze škol a taky jsem si vybrala, teď budu jen doufat, aby mě tam přijali :D A jaký sis vybrala obory?

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky .. ja ešte neviem presne kde pôjdem to závisí od toho ako spravím monitor atď.. :D takže mám také 2 favority tak dúfam že ma tam zoberú ;) :)

    ReplyDelete
  11. Už se atrašně těším na vánoce! :) A jinak máš opravdu nádherný blog! ;)

    ReplyDelete
  12. na vánoce se vždycky hrozně těším, letos už jsem si koledy pouštěla v říjnu :D :)
    jinak tady je odkaz ke stáhnutí toho programu na animované gify: http://www.slunecnice.cz/sw/easy-gif-animator/ .. podobných programů je hodně, ale s tímto dělám já, protože je strašně jednoduchý na ovládání :)

    ReplyDelete
  13. krásne to je všetko..ja sa na vianoce neskutočne teším už nech sú tu :D

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...